Te helvetin rakkien omistajat HUOM!! Te olette muista mitään piittaamatonta paska porukkaa joita ei asutusalueelle saisi päästää. Annatte rakkien huutaa kurkku suorana häkissä olipahan mikä kelloaika tahansa. Parhaimmillaan täällä kylmällä huutaa kaksi rakkia samassa häkissä olipahan vaikka sunnuntai aamu. Naamasta näkee jo että kusi on päässä jos te kusipäät joutuisitte kuuntelemaan vastaavaa vastoin tahtoaan tulisitte silmille hyppimään, näin uskon! Minulla alkaa olla mitta täynnä, alan piakkoin soittelemaan poliisit paikalle jos räkytys ei lopu. Hyvää kesää teille, KUSIPÄÄT! Poliisit tulee.
RAKKIEN OMISTAJILLE
hauhauuuuuu
5
<50
Vastaukset
- Huolestunutnaapuri
No olipa hyvä, että kirjoitit ajatuksesi tänne, etkä esim. huutanut niitä pihallasi. Poliisit olisivat silloin jo tulleet tai ambulanssi.
- hauhauuuuuu
jäi valitettavasti mainitsematta olen gay-homo
- eisekoiranvikaoo
vain maalaistollot pitää isoja koiria kapungissa, ne ei kuulu tänne. muuttakaa takaisin korpeen hurttienne kanssa maata ronkimaan.
- Pätmäni
valittajat voisivan kokeeksi imaista sen koiran kÿrpää, jos se vaikka rauhottuisi siitä ja lopettaisi haukkumisen.
- ropin
Kokemuksestako puhut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401938- 1881607
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461240Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40779
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23722Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637