Kylpylä hotelli Rauhalahti

Kylpylähotelli

Ollaan harkitsemassa matkaa kyseiseen hotelliin. Minkälainen kylpyläosasto on? Onko liukumäki millaisessa kunnossa? Entä huoneet? Onko perhehuone kuinka paljon isompi kuin semmoinen normaali kahden hengen huone? Muitakin kokemuksia kaipaisin (:

5

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuntoutumassa

      Kylpyläosasto on pieni. Liukumäestä sujahdin kerran. Lyhyt, mutta en huomannut mitään vikaa. Alas pääsi kunnossa. Huoneremppa oli keväällä kesken/tulossa, vähän kulahtanutta. Se perhehuone jossa kävin oli varmaan neliöiltä sama kuin tavallinen huone, mutta parisängyn päällä oli "parvi" pienemmälle väelle. Aika ahdasta parin tenavan kanssa, voisin kuvitella.

      Turvejalkahoito oli 20 min jalat sangossa. Työntekijä ei kertonut mitä siellä on eikä osannut kertoa vaikutuksista.

      Mukavia vapaa-ajan ohjaajia miehissä.

    • Nooratäti

      Viime syksynä kävin viimeksi. Suihkut aivan surkeassa kunnossa, ruippii vettä miten sattuu, ei minkäänlaista laskutilaa pesuaineille, joku penkki olisi myös hyvä pesuhuoneessa. Löylyhuoneessa kuumat lauteet, koska niillä olevat ritilät liikkuvat. Näistä asioista olen joka kerta huomauttanut kun olen siellä käynyt... ei yhtään korjausta ole tehty. Nyt saa olla menemättä kunnes olen varma, että jotain asioiden suhteen on tehty.

    • Yhijhkjklj

      Kävin viikolla. Nuhju, likainen kylpylä. Samat ruostuneet putket ja raudat kuin vuosia aiemmin. Yleinen näkymä... lika ja epäsiisteys. Klooria naurettavan paljon. Einesruokaa ja suppea valikoima, salaatit surkeita. Kantasuomalaisia vajaa puolet, Matuja ryssiä loput. Yleiset vessat epäsiistit matut kuseneet lattiat. Saa olla puolestani muutaman vuoden rauhassa.

      • ilmainen_neuvo

        Jahah, joku persun pösilö käynyt ihan kylpylässä. Älä mene enää ihmisten ilmoille.


      • Yhijhkjklj

        Poliittinen kantani on vihreä.
        Vihreillä aina huono johto. Masentuneet ihmiset aina johdossa. Ei toimi.

        Rauhalahti kylpylä on kyllä likainen ja nuhjuinen. Matuja on paljon. Sinne vaan jonka mieleen ne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4435
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      242
      2196
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1620
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1423
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      277
      1256
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1117
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe