SE sulle mies tiedoksi

seonmunlottovoitto

SE päivä kun saan uuden paikan se riittää mulle että mun ei tartte sua enää nähdä. En mä sen jälkeen vaadi sulle mitään vaikka junailit asioita. Se on mulle lottovoittopäivä kun tiedän etten näe sua enää...

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihansamajuttu

Näinköhän eilenkin samanlaisen aloituksen? Jollekin on tärkeää saada se oman elämänsä lottovoitto.. niinhän sen pitää ollakin. Ehkäpä saatkin. Itse en lottoa sitä originaalia veikkauksen lottoa.. en välitä juosta puhtaan sattuman perässä. Joku on Vantaalla palauttanut uusimman voittopotin numerot.. huvikseni aamukahvia juodessa mietin, josko jossain mikahäkkisen tiellä vanthaalissa kattokruunu on pudonnut alakerran asukilta.. no joo

• onneajailoaelämääsi

Se on hyvä. Nyt menet visioittesi perässä. Eli uusi duuni ja uudet ihmiset. Vanha ovi sulkeutuu ja uusi avautuu. Joskus tämä paha ihminen unohtuu. Toki ymmärrän jos hän on laittomuuksia tehnyt taustalla ei rauha tule ennenkuin hänet tuomitaan. Mutta ehkä on paras kun vaihdat vain paikkaa...

• toivonkipinä

Lottovoitto on se päivä kun tiedän etten koskaan enää häntä näe. Kaikenlaista taustalla. Sit lähtee uuden rakentaminen. En pidä yhteisiin tuttuihin mitään yhteyttä koska en halua että hän tietää miten menee...

• saathyvääitsellesi

Pidä toi asenne. Ajatukset kääntyvät uutta kohti ja olet valmis ottamaan uuden haasteen. Sä teet oikein. Saat uusi ihmisiä ympärille jotka kannustavat sinua ja sanovat hienoa teit hienosti työsi....Siitä se lähtee uusi elämä ja uudet ihanat ystävät.

• edellinenkirjoittaj

Odotan hyvää =) Pidän asenteen. Ja tiedän että syksyllä on uusi paikka ja uudet ihmiset. Voi olla että löydän taas paikan jossa kehutaan....Ei tämä mies ole minua lannistanut kun tiedän hänen mt-ongelmista. Päinvastoin ja sen voin sanoa että ystävksi en jatkossa huoli mt-potilasta.

• Jossätahdot

Myös minulla olisi uusi työ ja uusi elämä! Mieluiten kuitenkin olisin vanhassa ja sinun elämästäsi. En vain näin vaan pitäisi olla jotakin pysyvää. Tahtoisi jakaa kanssasi elämää.

• edellinenkirjoittaja

Jokainen tekee miten itse parhaaksi näkee. Ja toi on mun visio toi uusi paikka uudet ihmiset. Sä teet niinkuin sä haluut. Älä multa kysele.

• mätiedän

Sä saat sen paikan.

• Miettiimiettii

Niin mutta sitten en näe sinua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      233
      3961
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      122
      2291
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1439
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      919
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      787
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      746
    Aihe