Oon menos seiskalle syksyllä ja haluisin tietää millasia liikkatunteja yläasteella on? Pääasiassa millasta telinevoimistelu ja yleisurheilu on? Ja siis pärjääkö sielä jos osaa ihan perus jutut ja ok iha semi hyvä paitsi on sika surkee korkeushypyssä ja en osaa sitä tekniikkaa, telinevoikas osaan perus kiepin yms... Toivon et mulle tulis hyvä liikkaope........
koulun yleisurheilu
2
87
Vastaukset
- Pretty_little_liars
Riippuu Tottakai paljo koulust ja opest mutta mulla oli tosi kiva ope seiskalla, ja kaikki kyllä opeteltiin siellä koulussa.
Yleisurheilussa harjoteltiin just jotain korkeushyppyy ja pituushyppyy, eikä kaikki ollu mitää mestareita, tuskin sullakaa on. Telinevoikas oli jotai tramppajuttui, aika helppoi, ja rekillä jotain perusjuttui.
Ei kaikki niissäkää tietenkää mitää super huippuja ollu, ja vähä sen osaamisen mukaan katottii, mitä kukaki teki.
Nyt kasilla vaihtuu ope ;( vähä harmi koska tykkäsin tosta niin paljo. No siis meil on tosi ärsyttävä liikan ope semmone nuori blondi muija. Mut meil oli talvisin jotai luisteluu ja sit sisäl meil oli kuntotestei, pallopelejä, voimisteluu ja kaikkee muut mahollist. Ja ulkon mentii välil urheilukentälle, suunnistettii (lähin ain vittuu sielt suunnistuksest ku en ikin löytäny niit rastei), pelattii pesist ja jalkapalloo ja jotai tollast. Nii ja sit oli tietty koulu-uinnit, olis pitäny olla 3 krt. mut meil oli vaan 1 krt kosk emt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760