Mitä mieltä

Vauva123

Haluan vauvan ja olen 14 ☺minulla on poikaystävä 1v vanhempi ja ollaan oltu 1v yhessä

8

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • levitävaan

      Siitä vaan. Jalat levälleen. Kyllä se sieltä tulee. Yhteiskunta hoitaa loput.

    • realityisreal

      Olen huomannut että monikin haluaa vauvan.

      Vaan kun se vauva ei ole kauan vauva vaan siitä kasvaa pian ihminen joka haluaa ja tarvitsee paljon kaikkea ja alkaa nopeasti ajatella itsenäisesti. Ihminen joka tarvitsee jatkuvaa hoitoa ja huomiota ja rahaa. Ihminen joka saattaa olla luonteeltaan vaativa ja hankala ja kiukuttelee eikä anna sinun olla hetkeäkään rauhassa.

      Hyvästi bileet, shoppailu, elokuvaillat, harrastukset, normaali nuoren opiskelu ja työelämä, oma aika ja rauha, ehkä jopa itsenäisyys ja ystävät. Vauvakuume viilenee nopeasti mutta vauva ei silti enää häviä mihinkään.

      Mieti vielä vaikka n. 10 vuotta ja harkitse sitten uudelleen.

      • isoisomummi

        Ei kannata miettiä. Ei kun heti vaan. Kerkiät sitten mummonakin bilettää kun lapsesikin saa jo 14v. babyn. Et ole kuin vajaa 30. Sitten kun jo olet iso,isomummi et ole vielä viittäkymppiäkään. Ajattele voisi olla maailmamennätys ja pääsisit seiskaan ja muihin lehtiin. Edellyttäen onko tätä maapalloa enää.


      • Vauva123

        Mun poikaystävä on 15 ja ollaan oltu kohta 2v yhessä. Olen alkanut säästämään jo 13 vuotiaana rahaa sillä alkoi sillon vauvakuume säästössä on nyt 1659 euroa ja enemmän tulossa☺ olen hyvin kärsivällinen ja minulla on 5 sisarusta ja nuorin 1v joten olen sen kanssa päivittäin. Nyt kesälomalla olen harjoitellut heräämistä yöllä tiettyihin aikoihin ja minun harrastukseni on vain lenkkeily. Olen lukenut kaiken mahdollisen vauvoista ja kaupassa katsonut mitä kaikkea tarvitsee mitä milloinkin ☺


      • jarruja_päälle_nyt

        Vai että oikein vajaa 2000 euroa säästössä. Sillä ei pääse edes alkuun. :D Rauhotupas nyt siellä ja käy koulut loppuun, hanki ammatti ja sitten perään työkokemusta ja säästä LISÄÄ RAHAA. Ehkä sitten päälle 25-vuotiaana saattaisit olla kykenevä saamaan ja elättämään toisen ihmisen.

        Terkuin päiväkodin lastenhoitaja


    • Vauva123

      Enkä edes pidä biletä kestä ja kavereiden kanssa ollaan aina pienempien lasten kanssa ulkona jne

    • huooohhh

      Joo, onhan ne vauvat söpöjä yms. Mutta lapsi ei ole nukke. Sitä ei voi heittää kaapoiin silloin kun kyllästyy.
      Itse olen päällr 16v ja joo RAKASTAN vauvoja ja olisihan semmoinen tuhisia kiva, mutts 6kk vanhempi kaverini sai päälle 2kk sitten vauvan.. Ei ole ruusuilla tanssimista ei. Koulu jää sikseen, tuet pienet yms.
      14v on vielä peruskoulussakin niin jos nyt odottaisit sen 10v lisää..

    • TeenMom

      Itse olen teiniäiti ja sinun iässäsi minulla oli myös kauhea vauvakuume. Jos olisin tienny minkälaista tämä tuo mukanaan, olisin odottanut vielä monia vuosia. Älä mene "pilaamaan" nuoruuttasi! Ei tämän ikäisten edes tarvitsisi miettiä tämmöisiä eikä tehdä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe