Surin Beach, Kamala Beach, vai Kaho Lak?

Riitu.ja.Ripa

Heippa!
Löytyykö ketään, joka olisi lomaillut vaikkapa näissä kaikissa em. kohteissa? Tai niistä jostakin kokemuksia kertoa...? Olemme viettäneet aika mukavat lomat noin kymmenessä eri paikassa Thaimaassa. Taas tekisi mieli löytää jotain uutta. Omatoimiloma suunnitteilla meille nuorekkaille 6-kymppisille!
Kohde saisi olla rauhallinen, mutta kyllä kaupoillekin pitäisi välillä päästä. Ja markkinoille! Kemuja emme kaipaa, mutta jotain elämää voisi olla meille varttuneemmillekin.

5

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riitu.ja.Ripa

      Riitu korjaa itse: Siis piti olla tietysti KHAO LAK !!! Kiitos kilteille vastaajille :)

    • ThaimaanYstävä

      Pudottakaa tuo Kamala pois laskuista, jää vähemmän mietittävää. Itse menisin Surin Beachille mutta Khao Lakissa paremmat ostosmahdollisuudet jos ne on pääasia.

    • Mikäli Phukettiin menette, ehdottaisin Nai Harn Beachia. Rauhallinen kohde ravintoloita löytyy samoin pikku liikkeitä. Ranta on kaunis ja vesi puhdasta
      paikallisten suosima, hotellivalikoimaa löytyy jokaisen makuun. Mikäli sitä
      vilkkaanpaa iltaelämää kaipaa niin Kata Beachille 6 km matka onnistuu pirsillä
      helposti. Mikä parasta venäläisiä ei näkynyt ainakaa pari vuotta sittewn juuri
      ollenkaan, muutenkin loistokohde verratuna Phuketin muihin kohteisiin jotka
      ovat aivan perseestä,

      • Riitu.ja.Ripa

        Kiitos, kiitos! Että Kamala on kamala? No, kävimme siellä kerran siinä hienossa eläinshowssa, oliko Siam Park. Se oli upea, mutta pimeällä emme nähneet paikasta muuta. Nyt otan syyniin tuon Nai Harnin ja katselen hotellitarjontaa. Vertailen vielä Surin ja Khaonkin... Ripa ei koskaan osallistu matkan suunnitteluun, vaan luottaa makuuni! :D
        Terv. Riitu


    • käynyt15

      Palasi tauon jälkeen vilkaisemaan ko. ketjuja. Pikainen kokemus Kamalalta, muttei Khao Lakista ja Surinin ohitse huristelin useamman kerran. Koettakaapa Bangtao Beachiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe