Mainostaja ei varmaan tule ajatelleeksi miten lukija/katsoja mieltää heidän mainoksensa, joka on tehty pahasti haittamaan palstan käyttäjää. Huonona esimerkkinä mainiten tämän mainoksen joka esti aihealueita valitsemaan.
Toki kyllä ymmärrän myös sen, että Suomi24. pitää saada tuloja, kun pyörittää
ilmaista palvelua. Itse olen päättänyt, etten koskaan osta/käytä niiden firmojen
palveluita/tuotteita joiden mainoksen ovat tehty haittamaan liikaa käyttäjää netissä.
Lukemisen pituus pitää olla käyttäjän päätettävissä. Kiusan teko kostautuu taatusti
Takaisku mainostajille
Näin-ajatelen
1
<50
Vastaukset
- adblock
adblock estää mainokset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811763Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781294- 391260
- 791080