panokaveri

justasking

Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä onko jollain joskus ollut sellaista ns "vakituista panoa". Enkä nyt puhu mistään vaimokkeesta tai tyttöystävästä yms vaan ihan naisesta/miehestä jonka kanssa on seksisuhde mutta ei mitään vakavampaa. Jos jollakulla on kiinnostaa se miten tapasitte ja onko juttu toiminut ongelmitta? :)

43

2167

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eieieieieiei

      On ollut, enkä suosittele! Aluksi menee varmasti ihan hyvin ns. kaveripohjalta, mut ihmisiä kun ollaan, niin jommallekummalle tuppaa tuleen jonkin sortin tunteita, ja asiat menee vaikeiksi! Tosin jos ne tunteet tulee molemmille, niin mikäs sen mukavampaa... Ja ennestään tunteman ihmisen, vaikka kaverin kanssa ei ainakaan kannata aloittaa, siinä menee sit se kaveruuskin! Minun kohdallani ei siis ikinä ole toiminut pidemmän päälle...

      • Naineen

        No juu mulla on nyt toinen tälläinen menossa. Ensimmäinen kesti vuoden nyt tän toisen kanssa tapailtu yhdeksän kuukautta ja hyvin toimii.


      • Naineen
        Naineen kirjoitti:

        No juu mulla on nyt toinen tälläinen menossa. Ensimmäinen kesti vuoden nyt tän toisen kanssa tapailtu yhdeksän kuukautta ja hyvin toimii.

        Niin ja molemmat tavannut ihan näin live elämässä. Ei mitään netin kautta.


      • Kukkularallissa

        Omaa vaimoa minulle ei ole koskaan löytynyt. Kärsin äitifiksaatiosta, vahvan isän alistamana, ja hamuan yhä mieskavereideni kumppaneita. Aina olen ja näin myös tulen tekemään, hoitoon en halua. Tämä on minun sairauteni.

        Nuorempana elämä alkoi muotoutua päämäärättömäksi, kartsaltakin saatoin hävitä autollani aivan yllättäin ilman mitään järkevää syytä. Menin runkkaamaan ahdistusta kotiini isoon autotalliin. Kyynelsilmin heitin lasteja isäni työhaalarin taskuihin. (En ole pohjimmiltani edelleenkään kovin ylpeä itsestäni, aiheet harvassa.) Syystäkin kaverit pitivät vatipäänä ja pösilönä, osa jopa suisiidikandidaattina. Minä taas leimasin nimittelijät miehiksi joilla ei tee mitään. Uhkasin lyödä turpaan, löinpä puukkoakin toisinaan pöytään kun taas jäin naista vaille. Yritinkin talvella autoon yöpymällä palelluttaa itseni hengiltä ja lopettaa onnettoman eloni. Halusin kokoajan metsään tai ajaa kaukaisuuteen autollani, en kestänyt olla paikallani. Elämä oli yhtä kukkularallia, ylösalas vaikka oikeastaan olin pahasti masentunut.

        Lopulta varttuneena löysin toivoa ja valoa elämääni -mieseräilyn ja panokaverit. Iltasaunan jälkeen lypsän aina kaikki ainakin kertaalleen. "Matildana" jopa imen tutut huippuun saakka. Hyväksyntä saa minut hekumaan vaikka tälläkään en äitiä omaksi saa. Isä ei saa koskaan tietää eikä voi rankaista. Tunteet olen saanut tähän asti vaimenemaan vaikka erään lapsuusaikaisen rakkauden bottomina pari viikkoa lomallani asustelinkin. Hän jumaloi ulosteitani :). Lopuksi revin itseni irti. En jaksa viinan ja lääkkeiden väärää käyttöä saatikka rattijuoppoutta. Valehtelua putkaöistä.

        Taudin pelko jäytää toisinaan sillä niin monenlaista olen suuhuni ottanut; elämäni on edelleen "rallia kukkulaan" mutta nyt olen hyväksynyt itseni panokavereideni kynnysmatoksi. Töissä pyrin säntillisyyteen ja seksuaaliseen neutraaliuteen.

        Elän täydellistä kaksoiselämää.


      • Kaverille_kans

        Meillä on useita vakimiehiä
        pitkäaikaisin suhde on 27 vuotta minun lapsuuden ystävä ja olemme 100 % heteroja Ja on myös muitakin ringissä mukana ja tulee olemaan teemme myös yhteisiä lomamatkoja


    • goodmemories

      On ollu ja itselle jäi siitä vain hyvät muistot.Tavattiin kontaktipalstan kautta ja meillä oli oikein kivoja lämmin henkisiä tapaamisia.Homma kesti aikansa ja ainakin itse nautin siitä täysin rinnoin,hieman jäi harmittamaan että olosuhteet katkaisivat tapailumme.

      • pasippaa

        Ihan samanlaisia kokemuksia on täälläkin. Kyllä osa ihmisistä osaa nauttia seksistä ilman sitoutumista. Jos näin on, niin seksisuhde tuo kyllä todella nautintoa elämään. Mutta itsesensä pitää tuntea. Kaikille vakituinen panokaveri ilman sitoutumista ei nimittäin sovi. Kannattaa miettiä miten on asian laita omalla kohdalla. Jos tuntuu, että kaipaa omaan elämään seksiä ilman sitoutumista, niin tässä on hyvä linkki. http://www.nettideittailu.com/seksiseuraa/ Löytyy parhaat seksitreffit sekä vinkit seksiseuran hakuun.


      • Jytgb

    • 69nautiskelija

      "miten tapasitte?"

      Netisssä tapasin naisen, jonka kanssa oli puoli vuotta kestänyt seksisuhde. http://www.seksiseuraa.eu/ Tuolta löytyy sivustot, joita itse käytin. Kannattaa tehdä heti selväksi, minkälaista seuraa etsii. Mutta muuten kannattaa jutustella rauhassa ja vähän kuulostella, onko toiveet samansuuntaisia. Ei se seksiseuran haku niin kamalasti eroa muusta seuranhausta.

      "onko juttu toiminut ongelmitta?"

      Ajoittain luisti ihan hyvin, mutta ei voi sanoa, että ongelmitta olisi toiminut. Nainen oli varattu, joten ehkä ongelmat oli aika hyvin ennakoitavissa. Lopulta päätettiin olla jatkamatta seksisuhdetta. Kokemus oli kuitenkin nautinnollinen ja olisi mukava löytää uusi yhtä halukas seksikumppani. Seuraavalla kerralla täytyy vaan varmistaa, että nainen on sinkku.

      • Jygff

        Sama henkilö kuin pasippaa. Mainostaja.


    • sellaistakin

      Mulla on ollut useampia. Sude kestää yleensä pari vuotta, sitten kumpikin kaipaa vaihtelua. Nyt on menossa kuudes.
      Kolme oli työkavereita, yksi löytyi ravintolasta, kaksi on naisten kavereiden suosittelemia. Kahta lukuunottamatta nainen teki aloitteen.
      Kaikki ongelmat on olleet ulkoisia (etäisyys, aikataulu yms). Yksi oli kääntyä vakavaksi.

    • järkevästi

      Olen nainen ja minulla on ollut kuuden vuoden aikana viisi "rakastajaa".Täältä olen heidät löytänyt.Olen oppinut valitsemaan:)
      Mieheni ei ole ollut vuosiin seksuaalisesti halukas.Luulen hänen tietävän miten tyydytykseni hoidan.Muuten "perheyhtiömme"toimii hyvin.Mitä sitä tuhoamaan.
      Sovimme "seksikaverin"kanssa nautinnollisesta seksistä ja sovimme myös,että heti kun toinen haluaa lopettaa,se sopii ja no bad feelings.
      Yleensä tuo seksikaverikin on ollut varattu,mutta seksittömässä avioliitossa.Pari kertaa on käynyt jopa niin "onnellisesti"että kaverin avioliiton seksi on lähtenyt uudelleen käyntiin,kun on saatu hieman herkutella.
      Silloin tällä kielletyllä leikillämme on ollut Huh vä ja terapeuttinen lopputulos.

      • Salaisuutta

        Tämmöistä suhdetta olenminäkin hakenut, ei vaan ole edennyt tällä palstalla kirjoittelua pitemmälle. Olen 60 terve mies joka on avoliitossa ja vaihtelun tarpeessa.


      • myösetsivä

        Haluaisitko edetä?


      • Herra47v

        Eipä ole edennyt täälläkään aiemmin joten minuakin eteneminen kiinnostaa..lähtökohdat samat kuin "salaisuutta"


      • Salaisuutta
        myösetsivä kirjoitti:

        Haluaisitko edetä?

        Kyllä haluaisin, kun vain saisin kontaktin en voi laittaa suoraan omaa numeroani tai sähköpostia kun menee yleiseen jakeluun.


      • Herra47v
        Salaisuutta kirjoitti:

        Kyllä haluaisin, kun vain saisin kontaktin en voi laittaa suoraan omaa numeroani tai sähköpostia kun menee yleiseen jakeluun.

        Minä voin laittaa spostini jos tätä kautta haluaist koettaa edetä...

        [email protected]


    • zcftthhhvv

      Huoria ja sonneja tämäkin sivusto täynnä hyi saatana

      • ihmetellen

        mitä varten roikut näillä sivuilla tekopyhä


      • zcftthhvv

        Näin puhuu seksin puutteessa oleva sekasikiö.


    • wiisas

      Mulla on ollu 20 vuotta vakipano. Oman ukon kans en o pannu 10 vuoteen. Nyt vakipano ei ole ottanut yhteyttä pitkiin aikoihin, joten se meni vaihtoon. Ei ongelmia, vaikka tunteet oli mukana. Pidämme vieläkin toisistamme, mutta emme sekstaile.

    • kiimassa-n50

      Vaki pano on hyvä. Kun tekee mieli niin soitellaan ja naidaan mun luona kun asun yksin ja hän on naimisissa. En haluisikaan muuta kun hänen isoa vehettään ja taitavaa naimista, saan aina.

    • Sarihimoissa

      Löysin itse miehistä seuraa suoraan facebookista facebook.com/groups/seksiseuraaK18/

      Muutama kiva vakkari tuli ;)

      • 23v

        kellään naisella hakusessa panokaveria?


    • vakituisia

      … miten tapasitte
      1. työpaikalla
      2. pikkujoulussa
      3. koulutuspäivillä
      4. työpaikalla ja 5. perhejuhlassa
      6. taidenäyttelyssä
      … onko juttu toiminut ongelmitta?
      Ei yleensä ongelmia, mutta parin vuoden kuluttua kiinnostaa uusi. Vain kerran kaksi samaan aikaan (4. ja 5.)

    • näinmeillä

      Eihän sitä samaa muijaa parane toista kertaa tavata, tulee jo liian tutuks.

    • Oioioi56

      Kyllä se on tosi hankala löytää naista saliseksi seksikaveriksi.
      Itsellänikin on seksitön liitto ja haluttaa joka päivä.
      Eikös ihan samassa tilanteessa oleva nainen halua ?
      Vai onko jokin moraalinen ero ja naiset enemmän tyytyy sitte leluihin ?
      Kertokaa naiset !

    • 9inch

      Kaverin vaimoa Piaa nussinut jo yli 20v, tykkää isoa kyrvästä eikä pakene alta kuten muut. Saa painaa kunnolla. Tullut vain viime aikoina mieleen, että moniko muksuista on mun.

    • Kaverille_kans

      Meillä vaimoni kanssa on ollut yksi minun lapsuuden ystävä mukaa jo 24 vuotta ja 100 % heterona naimme ainoastaan vaimoani.
      Vaimo jäänyt 2 miehen "loukkuun"
      Olemme täysin tyytyväisiä tilanteeseen
      Kaveri käy noin kerran kuukaudessa naimassa vaimoani.

    • mielenkiintoakin

      Mulla on yleensä ollut työkaveri vakipanona. Todella kätevää kun voidaan työpaikalla sopia ajankohdasta ja tarvittaessa käydä aamiaistauolla pikaisella.
      Ihan ensimmäisen tapasin kun selvittelimme yhdessä erästä työpaikan ongelmaa.
      Mitään ongelmia ei ole ollut jos sellaiseksi ei lasketa työkavereiden arvailuja.

      • kauhaavaan

        Satusetä jälleen vauhdissa hahaa


    • m466

      Minulla oli vuoden verran nainen jonka kanssa harrastin vain seksiä. Usein asuntoautossa, omena hotellissa yms. Seksi oli mahtavaa ja normaalisti teimme sen 2-3 kertaa noin 2 tunnin aikana. Olimme sopineet että kun haluaa lopettaa niin sana vain ja perään ei soitella eikä muutakaan. Olimme molemmat naimisissa omilla tahoillamme.

    • Naapuriapu

      Itselläni on seksisuhde naapurini kanssa. Kaikki alkoi noin 4 vuotta sitten. Kesäaamu, menin hakemaan aamulehteä laatikosta gollegehousuissa, alushousuja minulla ei ollut ja lievä aamuseisokki päällä :D

      Naapurin rouva tuli samaan aikaan postilaatikolle ja pyysi että voisinko tulla katsomaan mikä hänen ruohonleikkurissa on vikana kun ei lähde käyntiin. Lupasin että tulen kohta, juon kahvin ekana. Menin kahvit juotuani naapuriin. Naapurin rouvalla oli suht avonainen kaula-aukko paidassaan ja lyhyt hame ja ihon väriset sukkahousut jalassaan. Tutkin leikkuria, naapurin rouva kyykisteli siinä vieressä katsellen mitä teen että osaa seuraavalla kerralla itsekkin. Hänen tissivakonsa näytti hyvältä ja nuo sukkahousu sääret kiihoitti kovasti ;) Yritin keskittyä ettei muna vallan pommpaisi pystyyn. Testasin tuleeko tulpalle kipinää ja totesin tulppa on rikki. Sanoin hakevani kotoota uuden tulpan ja tulen takaisin. Hain tulpan ja niinhän se leikkuri heräsi henkiin :)

      No sitten naapurin rouva sanoi, keitän kahvit, juothan säkin. Vastasin, voinhan mä juoda. Menimme sisälle ja istuimme ja juttelimme kaikenlaista. Lasipöydän läpi kun katselin hänen ihania sääriä ja reisiä niin väkisin karkasi ajatus. Tunsin kuinka munani alkoi seisomaan, ajattelin että voi perhana, älä nyt seiso. Seisokki näkyi selvästi kun gollege housun etumus nousi sitä mukaa kun munanikin.

      Joimme kahvit ja sitten naapurin rouva kysyi, voisitko samalla vielä auttaa siirtämääm pakastimen niin saan pyyhittyä pölyt sielttä takaata. Ajatttelin et ei hitto, en mä voi täst vielä nousta mihkään. Mutta sitten ajattelin että kyllä mä nousen muina miehinä ja katson mitä hän tuumaa ku housun etumus pullottaa. Nousin ja katsoin kiinnittääkö hän huomion seisokkiini ja kyllähän hän kiinnitti, ei sanonut mitään mutta hymyili vienosti. Siirsin pakastimen ja hän alkoi pyyhkimään pölyjä. Siinä vaiheessa kun hän kumartui niin katsoin hänen peppua ja ajattelin, nyt tekee mieli riisua tuo hame ja ja työntää muna hänen pakaroiden väliin. Seisokkini oli nyt niin kova että itteänikin jännitti että mitä hän ajattelee kun munani seisoo. Hän sai pölyt pyyhittyä ja sanoi, nonii, lykkäätkö pakastimen takaisin. Ajatuksissani sanoin, mielelläni lykkään. Hän hymyili ja sanoi, vai mielelläsi lykkäät. Sanoin, joo mukavaahan se on lykkiä.

      Hän katsoi minua vienosti ja sanoi, anteeksi ku vaivasin sua heti aamusta. Sanoin, ei se mitään, aina saat apua kysyä. Siihen hän vastasi kiva ja saat toki tulla muutenkin kylään jos haluat. Sanoin, kiitos tulen miellelläni ja samoin, tervetuloa myös minun luokseni käymään. Hän tuli eteeni ja sanoi, yks juttu ennenku lähet. Kysyin no mikäs? Hän tuli ja halasi minua, seisova munani kosketti hänen jalkoväliään ja silloin hän sanoi, tuntuu hyvälle. Sanoin, niin tuntuu jos halaamista tarkoitat. Hän sanoi,sekin ja tuo sinun kova munasi etenkin. Silloin ajattelin nyt tai ei koskaan. Sanoin, en mahtanut mitään että alkoi seisomaan, olet niin seksikäs, tuo avonainen kaula-aukko,lyhyt hame ja sukkahousujen verhoomat sääret ja reidet sen seisokin sai aikaiseksi. Hän sanoi, huomasin kuinka se alkoi seisomaan enemmän ja enemmän kokoajan. Sitten hän teki jotain mikä yllätti minut täysin.

      Hän laski housujani alaspäiin, munani pongahti esiin ja sanaakaan sanomatta hän otti sen käteensä ja sanoi, mä haluun tän mun sisääni. En sanonut mitään, riisuin hänen hameensa ja laitoin käteni hänen sukkahousujen verhoaman pillun päälle ja hyväilin sitä, se oli jo aivan märkä. Menin liki häntä ja käänsin hänet selin minuun ja työnnyin hänen sisäänsä. Nussin hänelle orgasmin ja otin munani pois ja runkkasin spermat hänen pakaroilleen. Hän kääntyi ympäri ja sanoi, kiitos, tuntui hyvälle ja olit muuten eka kuka ei oo sukkahousuja riisunut pois ennenkuin tulee sisälle ja nauroi. Sanoin, näytit niin seksikkäältä niin en malttanut. Siihen hän sanoi, tuntu oikeesti hyvälle. Sanoin, niin tuntu, kiitos itellesi tästä ihanasta aamusta. Olin lähdössä kotiin niin hän sanoi, tää on varmaa se meidän salaisuus sitten, nähdään taas. Sanoin, niin on, nähdään. Siitä lähtien olemme seksin merkeissä tapailleet pari kertaa kuussa, joskus useamminkin.

    • Kaksi kaverisuhdetta seksilä höystettynä. Yksi löytyi harrastuksen kautta leiriltä, tavattiin ihan kavereina ja siitä se vaan lähti. Ei oltais sovittu suhteeseen, vaikka itellä tunteita olikin hiukan. Oli kuitenkin molemmille selvää ettei tuu muuta. Välillä oli suhdetta molemmilla, mutta sitten taas jatkettiin kun oltiin vapaita. jatkuisi edelleen jos työaikataulut ja välimatka ei aiheuttaisi lähinnä mulle ongelmaa.

      Toinen löytyi suomi24 chatin kautta josta sirryttiin s-postiin ja puheluihin kunnes tavattiin. Sain taivaallisia hierontoja. :)

      Oma elämänvaihe on aika yksinäinen enkä tutustu uusiin ihmisiin helposti, se tekee uuden vastaavanlaisen suhteen löytämisestä hyvin vaikeata.

      • Ainiin, kyllä toi toimii, mutta ei varmasti kaikilla. Täytyy olla avoin ystävyys syhde ja molempien ymmärtää tilanne. Sanoisin, että täytyy olla ihminen joka osaa samaistua toiseen.


    • Anonyymi

      Meillä oli kauppaan kymmeniä kilometriä lupasin naapurin rouvalle pääsee kyytissä, on semmoinen iloinen noin 50 v. oli kesää sillä oli aina mekko, olin monesti kuskannut ja kerran kun tuli autoon sanoi pitää jotakin maksaa nauroin kysyin mitä, lähdin ajamaan huomasin että nännit tuli näkyviin ja puheet härskistyi, sanoin voiko sen kyytin maksaa tuolla tiellä ja käännyin noustiin autosta työnsin autoa vasten ja availin nappeja edestä huokasi ei kai me ja minulla oli jo tissi suussa painelin toisellla kädellä pillua mekon päältä, yllättäen aukoi housujani nostin hametta ja laskin mummo housut ja työnnyin voimalla kiljahti en minä näin ajatellut mutta on tämä ihanaa, oletko ajatellut tätä pitkään? sanoin olen olet oikea nainen, kuiskasi joskus ajattelen että sais vielä viriää, kuiskas kyrpää ja nyt saan tykitin autoa vasten kuiskas milloinkahan ole ollut näin halukas ihan jalat kastuu työntelin kuiskas ethän sisään panin ja panin kunnes huusi, tule laskin ja laskin huusi paljaalla ihanaa rutisti ja halasi.
      Jatkettiin matkaa ja käytiin kaupassa, oli vähän hiljaa ja punasteli.
      Piti ostaa apteekista katumuspillerit, sanoin ukko hästäsi tuttu nainen kuiskas tiskillä se oli varmaan ihanaa. Ajettiin oltiin kohta perillä kuiskas aja ohi ajettiin pitkän matkaa sanoi onneksi sinulla on iso auto, kiirehdittiin takapenkille runkkas vähän aikaa sanoi jos olis enempi tilla maistaisin ja veti hameen ylös.
      Sanoi panit niin ihanasti samalla työnsin sisään, kuiskas tuota tarkoitin sinä otat siitä tykkään nosti rintoja esille imin kiljahteli tekee niin hyvää kuiskas pannaanhan toisen kerran isketin lopussa niin syvälle kuin pystyin ja lauettiin, silitteli ja sanoi en olisi eilen uskonut jos joku olisi sanonut,
      Hyväili palleja sievästi nauroi tämähän autaa ja kohta pantiin ei mitään sievästi vaan halukkaasti. Ajoin rouvan kotia lapset juoksi kysymään karkkeja, nauroi niille söin tullessa karkit koko pussin kiitti kyydistä ja hymyili.

      Meni aikaa kun tarvi kyytiä nauroi ukko anto bensa rahaa, mennään. Mennessä sanoi kokeile ei liivejä ja kokeile ei housuja, olin aamun kun pilvissä haluan mennen tullen ja nyt on pillerit.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nenin tutun naapurimökkiin lainaamaan suolaa, seisoin ovella mies tuli suolan kanssa ja hymyili mitä sais rouvalle muuta, katsoin vain Markku otti kiinni vei pöytää vasten ja käsi pilluun häkellyin niin että kerkis kosketella kunnolla laski housut katsoin kalua hameen helmat lenti ylös olin tyrkyllä pöydän reunalla työntyi sisään ja laski olkaimia olin rinnat paljaana kostuin kunnolla sekunnissa kun otti jaloista kiinni ja piti kaina lossaan. En ollut koskaa saanut niin äkkiä ja "väkisin" tuli mieleen olen haarat levällään vieras panee kiluin ja huudahtelin mekein joka työnnöllä tulin äkkiä vedin käsillä että saan suvälle laämmin sperma lensi pojalle asti ihanasti.
      nousin ylös Markku oli häpeissään en tiedä mikä mutta olen halunnut aina sinua halasin ja kuiskasin nyt saat aina. Siitä alkoi meidän pika panot toisinaan oikein odotin sitä ei tarvinnut muuta kun katsotiin Markku saattoi repäistä rinnat paljaaksi ja otta rintoja karkeasti olin heti valmis. Sitä kesti jonkin aikaa nyt ollaan vaan kavereita mutta ei tiedä milloin. Olen joskus kotona aivan kiimoissaan ja mieheni saa kyytiä.

    • Anonyymi

      Ai kun löytyisikin kiva panokaveri..yep

    • Anonyymi

      Mulla oli työkaverit panokavereita. Ensin toinen ehdotti että tuukko paneen mun kans. Olin hänen ex-vaimonsa työkaveri. Ja kyllä me ollaan ny pneskeltu jo hetken aikaa. Muutin kyllä hiljattain muualle mutta kun meen kotonani käymään niin poikkeen edelleen hänen luonaan. Ja toinen on vanhempi mies henkilö meillä juttu luisti töissä hyvin. Ja sitten hän alkoi ehdotella ja miettiä että misä voisvähän hiplata mua. No. Mun työpisteeni muuttui vähän kauemmas ja hän kävi siellä mua katsomassa ja tervehtiessään laittoi käden paidan kauluksesta sisään ja rintaliiveihin ja puristeli tissejä. Ja kun nosin ylös moikkaamaan takaisin niin hän suuteli ja laittoi käden housuun ja hyväili. Ja pyysi poiket kylässä ja minähän poikkesin. Ja edelleen viestittelen hänenkin kanssaan. Ja käyn panemassa hänenkin kanssaan.

    • Anonyymi

      Tinderistä löysin ikäiseni uranaisen. Alusta asti oli selvää, että tavataan vain seksin merkeissä. 3v sitä kesti ja hyvää seksiä oli todella paljon. Kiitos Sannalle siirä.

    • Anonyymi

      Noin 20 v sitten tutustuin netissa ikäiseni naiseen, mutta juttu ei edennyt,kunes n 10 v sitten tavattiin sattumalta reissussa ja pääsinkin pukille. Sitten on säännöllisen epäsäänöllisesti tavattu ja pantu. Olemme molemmat varattuja.

    • Anonyymi

      Kerronpa eräästä omasta "vakisuhteesta". Olin kyllä ihan pari suhteessa, mutta ei kaikin osin ollut tyydyttävä seksin osalta. Kävin paikallisessa ja siellä tutustuin erään kouluaikaisen kaverin siskoon. No yksi kerta sitten meni sänkyhommiksi ja kivaa oli. Selvää oli ettei mitään vakavampaa voi syntyä.
      Hommat etene siihen että tapailtiin satunnaisesti ja päädyttiin aina sänkyyn. Lopulta suhde oli sellainen että kun nähtiin esim. ravintolassa ja kummallekaan ei seuraa löytynyt omista piireistä. Seurattiin toista kauempaa ja lähdettiin kuin sopimuksesta samaan aikaan ja mentiin tytön kämpille ja sänkyyn.
      Oli hyvä panosuhde ja paljon avointa seksiä kumppanin tyydyttämiseksi. Mutta muissa puitteissa ei tavattu. Homma jäi siihen kun tyttö muutti kauemmaksi ja ei oltu enää yhteyksissä. Ei minulla ollut edes hänen puhelin numeroaan.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe