Hei. Minulla on puutteita.. ja ajattelin kysyä onko thai hierojaa kuusamossa (naisia) ps. iällä ei väliä (: kunhan on täysikäinen
Kuusamossa thai-hierojaa?
16
7814
Vastaukset
- Käypäskysy
Siellä on miespuolinen kelkkamyyjä ainakin joka ottaa suihin ja antaa peräreikää halvalla. Varmaan hierookin saastaista elintäsi.
- outojuttu
Jotenkin on tullut sellainen käsitys, että täältä saa Kuusamolaisista sellaisen kuvan, että jostain ovat jääneet elämässä paitsi. Aina pitää saada jotain ja oikeesti perverssityyliin. Ikuisia vonkaajia ja sylin puutetta kärsiviä.
- vhjlhdz
Tänne on tiekin ollut vasta 20-30 vuotta , kaikki eivät ole siihenkään vielä tottuneet ?
- kysynvaan
Koko ajan täällä Kuusamon keskustelupalstallakin ollaan vailla naisseuraa ja nyt Thai-hierojaa. Onko todella sillä tavalla, että Kuusamolaiset miehet eivät saa normaalista touhusta kartsalta torkatun kanssa tyydytystä, vaan pitää vongata sitä sun tätä täältä keskustelupalstalta, että jos se vaikka se Thai-hieroja räjäyttäisi häneltä bajatson? Eikös sitä kannataisi tehdän matka Thaimaahan ja siellä pistää kaikki peliin? Moni saamaton suomalainen nyhverö on löytänyt myös sieltä näppärän ja nätin näköisen pankkitilinsä tyhjentäjän.
- Rotunaiset
Jo on saamaton mies.
- boosteri_
Kyllä se pankkitilin tyhjentää Suomalainen akka samallalailla. ha ha
- thaipillu
On thaityttöjä kitkantiellä... Pitävät hieromoa omakotitalon alakerrassa. Olen käynyt. Ja hyvän hieronnan saanut. Ja suihin oton lisähinnasta. Suosittelen!!
- jormamies
Hyvä asia, palvelut pelaa teilläkin. Muutakin tarjolla,kuin n:kyllikiä. Kohdelkaa niitä naisia siellä ihmisinä.Voitte elää yhteityössä jatkossakin...
- kevytolo
Kylläpä teki hyvää kun kävin.
- ejtl68
Tinderissä ja sh-palstoilla näkyy sama mies pyörivän aurinkolasit päässä ja hauki sylissä :) senkin vois ohjata tuonne thaikkujen käsiteltäväksi niin loppuis seksin vonkaaminen noilla saiteilla...
- Anonyymi
Hauki sylissä, vai Haukio? Vai onko legendaarinen kalamies Jorma Vulli?
- peku88
Missä talossa tämä hierontapaikka on?
- Anonyymi
Remun tiloissa, kyselet vaan onkamoa, se tietääpi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Remun tiloissa, kyselet vaan onkamoa, se tietääpi...
Remu asuu nyt Stadissa, aiemmin Porvoossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Remu asuu nyt Stadissa, aiemmin Porvoossa!
V**un daiju, se on ravintola kuusamossa, mikäs etelänpillu/kyrpä tänne tuli pätee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579