Onkohan äärimmäinen

Hyihyhhyh

syväitseminen pahin mielisairaus? Taitaa olla.

9

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahinmielisairaus

      Saattaa olla.

    • Kiitos.

    • HovineitiysVelvoittaa

      Riippuu mitä suvaitaan. Jos syväitset vaikka rikollisia, että onhan se ymmärrettävää, kun se on sentään mies sukupuoleltaan, hellallettas, niin onhan se vähän erikoista. Tai syväitset sairaan ihmisen kaikki teot ja oikut, koska hovi.

    • jepjepjepjeppu

      Ei kyllä se lähtee ihan lapsuudesta, ensin aletaan seuraamaan muiden tekemisiä, eikä osata elää sitä omaa elämää, sitten pitää lähteä opiskelemaan sitä psykiatriaa, että pääsisi narsistiksi toisia määräilemään mitenkä heidän tulee elää niinkuin narsisti sen on päättänyt olevan. Se se on suurinta hulluutta vahdata muita ihmisiä vaikka itse on täysin seula, eikä osaa muita kuunnella siten kun he sinulle puhuvat. Vaan mielisairaassa mielessä tehdään sairata päätelmiä muiden olemassa olosta. Terapiantarpeessa oleva narsistiterapeutti ahdistelee sitten uhreja etsien netissä ihmisiä, se se vasta on mielisairaan elämätä. Ja usein vielä usealla nimimerkillä itsensä kanssa keskustellen. Eikä tajuta, että itsellä olisi asiaa hullujenhuoneelle.

      • jeepjep

        Oletko miettinyt, mistä katkeruutesi kumpuaa?


      • jepjepjepjeppu

        Ööh oletko ajatellut koskaan kohdata sitä ongelmaasi, että kuvittelet ihmisten olevan katkeria, aika sairasta näin nettituntumalla varsinkin. Melkoinen on diagnoosikykysi, vai eikö moniongelmallisista ihmisistä saisi puhuakkaan?


      • jeepjep

        Noniin, viillot osuu ja uppoaa, siirrät onnistuneesti tunteesi minuun. Elämä on hankalaa välillä...


      • jepjepjepjeppu

        Nyt ihan vain tähän totean hämmästellenkin, ei toisten tunteilla sovi elää vaan ihan omaa elämätä, minä en sinun katkeruususkomustasi itselleni huolinut, miksi sinunkaan siis pitäisi kuvitella jotain tunteita sinulle siirretyn. Omia tuntemuksia sinä koet, et minua tunne, kuten ei psykiatrian ammattilaiset joista mainitsin yleensäkään kohtuudellakaan ymmärrä hoidettavastaan muuta, kuin omat tuntemuksensa joita alkaa soveltamaan jonkun muun luomiin kaavioihin, kaukana on ajat, kuin jotakuta todella kuunneltiin ja autettiin. Nyt on vain buumi, mitenkä saadaan ihmiset eroamaan liitoistaan, eikä niin, että siinä kasvettaisiin. Pelkkää kylmää rahastusta ja toisten tunteilla leikkimistä. Saatikka taustalla olevaa perheiden lapsiin kohdistuvaa vainoa joka on jo saanut lapsikauppanimen osakseen. Ei suhteita rikkomalla kannattaisi leuhkia osaamisellaankaan. Saatikka, että kehtaa sellaisesta rahastaa uhrejaan.


    • mikäsairaus

      Mitä tarkoittaa syväitseminen? Ihan uusi sana minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe