V i t... KAS !

kyllästyneetvuokralaiset

Nyt PRKL saat nämä vuokrakämppäsi Torpissa Opintiellä pitää ihan itselläsi. Käyttökelposta juoma vettä ei ole puoleen vuoteen ollut, luuleeko KAS että me vuokralaiset ostetaan juomavesi vielä vuokran ja vesimaksun lisäksi. EI H E L V E T T I se niin voi mennä. Muutenki lämmintä vettä saadaan kun itse maksetaan vedenlämmityksen ja huoneen lämmityksen ja muun käyttösöhkön vuokran päälle. H A I S T A K A A Kas paskat. Nyt loppuu tämä vuokralaisten aliarvioiminen.Huoneet haisee veden laskemisen jälkeen kun kaatopaikat,pyykit haisee että tuuletusta on tehtävä kokoajan. Tässä nyt on vuokralaiset olleeet kärsivällisiä jo puoli vuotta ja heiluneet teidän pillin soiton mukaan, Edes teidän virkamies ei ole alentunut paikalle katsomaan tilannetta. Ei voi millään muotoa sanoa että on asiallinen ja vuokralaisistaan huolehtiva vuokranantaja.Me vuokralaiset kuitenkin tuomme teille rahat ja mitä saamme vastikkeeksi,välinpitämättömyyttä ja ylimääräisiä kuluja asumiseen. Luvattua kunnalistekniikkaa ei ole edes tiedossa joka piti alkaa jo ajat sitten..kusetusta koko homma. Yhtä asuntoakin pidätte tyhjänä kun tiedätte ettei sinne kukaan tule asumaan paska veden takia ,ette uskalla edes esitellä sitä kenellekkään eikä edes ole vuokrailmoituksissanne,se jo kertoo teidän kieroudesta meitä muita jotka jo asumme täällä. Nyt tämä vuokralainen alkaa hakemaan uutta asuntoa ja olen kuulluut muidenki hakevan jo. Pitäkää asuntonne sitten tyhjillään...maineenne on mennyt kun kusi vessanpönttöön.

2

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiskurihinnat

      Niillä vuokrilla moni maksaisi omaa huushollia. Vaihdoin vuokrakämpät omistusasuntoon ja pääsen vaikuttamaan taloyhtiön asioihin (toisin kuin vuokralla ollessani).

      Kas kas vain...

    • vähänkämppiä

      Hallitustiellä näkyy olevan vielä asunto vapaana vuokralaiselle.

      http://www.jokakoti.fi/kohde/ef1a8

      Heti vapaa asunto, kysy myös vuokrausmahdollisuudesta! Kuukausivuokra on 580 euroa vesimaksu. Vuokralainen vastaa sähkönkulutuksestaan (talous- ja lämmityssähkö). Kahden kuukauden vuokravakuus. Kotivakuutus.

      Kaupan ilmoitustaululla voi olla jotain.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1240
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      1007
    Aihe