Ikäväni on suruni. Suru tekee minussa työtään. Pehmeästi taivuttaa, kuolemaan, hitaasti. Sinussa on se rakkaus, rakkauteni. Ja joku kysyy minulta, kuka on kuollut? Teen kuolemaa surussani. Mitä vastaan? Mitä sanon? Minun kuolema se on. Mitä vastaan? Olen hiljaa. Sinussa on rakkauteni.
unohdin pukeutua tänään
9
<50
Vastaukset
- Pukine
Kaunista
- Nimikirjoitus
Onko aloituksen tekijä nainen vai mies?
- mustaan
Nainen on allekirjoittanut sen.
- Tiedäthänsen
Muista, kuinka arvokas olet
- tsemppiä
Mieluiten tee surusta kuolemaa.
- mustaan
Muistan, muistan aina. Vaatteeni valmiina on. Unohdanko ne taas? Joku kysyy kuka on kuollut? Ja olen hiljaa. Sinussa on rakkauteni, sinulla se on.
- säsurunpyyhitsilmistäni
se oli se, se oli se päivä, sen jälkeen pukeudun vain pradaan ja luotan väriin mustaan. luoja, anna minulle rauha.
- mustaan
Kuka raiskasi ikäväni? Kuka talloi ja repi sitä rikki? Minun ikäväni on suruni, surussani teen kuolemaa. Sinussa on rakkauteni. Keneltä kysyn? Kuka vastaa? Hajotettu sydämeni. Sieluni äänetön huuto. Keneltä kysyn? Kuka vastaa? Sinussa on rakkauteni.
- Huhuuuuuu
Tuulitunnelissa ei oo välii kuka huutaa missäkin väreissä. Itse pukeudun tänään keltaiseen ja huutelen huvin vuoksi vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847