Täällä palstalla on taas sellaista meininkiä että haukutaan ja syytellään toisia syyttä.. :( Voitaisiinko olla enemän kavereita keskenämme ja jutella järkevästi?
Rauhoitutaan jo!
8
<50
Vastaukset
Ajatuksena ihan mukava,mutta kai tiedät,että tuo ei tule ikinä onnistumaan..Ei näillä porukoilla.
Kittiechi2 kirjoitti:
No joo.. On naiivi, mutta kaunis ajatus. Mutta, ehkä jotkut ottaisivat opiksi? :)
Hienoahan se olis,mutta enpä jaksa uskoa. Täällä on niinku live-elämässäkin,että kaikki ei vain tule toimeen keskenään ja vaikka tulisikin,niin ei haluta olla kaikkien kanssa hyvää pataa.
tinttu-liina kirjoitti:
Hienoahan se olis,mutta enpä jaksa uskoa. Täällä on niinku live-elämässäkin,että kaikki ei vain tule toimeen keskenään ja vaikka tulisikin,niin ei haluta olla kaikkien kanssa hyvää pataa.
Ihmiset ovat tyhmiä, siis tällaisen riitelyn kanssa.. :(
tinttu-liina kirjoitti:
Live-elämästä poiketen täällä se toisen loukkaaminen on huomattavasti helpompaa Sitä saastaista sanomaa ei tarvitse sanoa päin naamaa ja kun sen lisäksi voi tehdä anonyyminä. Lisäksi uskon että toiset vaan ihan muun tekemisen puutteessa lietsovat täällä riitoja, itse nimmarit ovat heille vain jonkin sortin pelinappuloita.
toljanter kirjoitti:
Live-elämästä poiketen täällä se toisen loukkaaminen on huomattavasti helpompaa Sitä saastaista sanomaa ei tarvitse sanoa päin naamaa ja kun sen lisäksi voi tehdä anonyyminä. Lisäksi uskon että toiset vaan ihan muun tekemisen puutteessa lietsovat täällä riitoja, itse nimmarit ovat heille vain jonkin sortin pelinappuloita.
Fiksusti sanottu! Ja tätä tosiaankin sietää palstalaisten miettiä.. Täällä loukkaaminen on helppoa ja ilkeätä, kun ei kasvostusten uskalla riidellä..
Ja totta, että meitä rekattuja kyylä monet jotenkin inhoaa.. : /toljanter kirjoitti:
No ei se usein varsinkaan naisten kesken ole live-elämässäkään vaikeaa... Vaikka itsekkin olen nainen,niin voin kyllä sanoa,että naiset on kyllä pahimpia otuksia maan päällä..Ei nyt tieteskää kaikki..
Tuo on kyllä totta,että riitaa täällä yritetään saada ihan tahallaan aikaiseksi.tinttu-liina kirjoitti:
No ei se usein varsinkaan naisten kesken ole live-elämässäkään vaikeaa... Vaikka itsekkin olen nainen,niin voin kyllä sanoa,että naiset on kyllä pahimpia otuksia maan päällä..Ei nyt tieteskää kaikki..
Tuo on kyllä totta,että riitaa täällä yritetään saada ihan tahallaan aikaiseksi.Niin, kyllä naiset osaa olla aika ilkeitä toisilleen.. Ja sanon edelleen, tämä palsta kaipaa enemän kivaa porukkaa ja mukavia keskustelunaiheita.. En tajua miksei useampi uskalla sitä tehdä..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756