Sinulle yh-äiti siellä huoltsikan tiskin takana, esitetään toive, että jättäisit varatun miehen rauhaan. Jos voisit vaikka lähetellä niitä viestejäsi ja soitella päivä ja yöaikaan vaikka ihan vapaille miehille, kun niitäkin varmaan riittää. Tää kun ei jaksa ees naurattaa, on niin läpinäkyvää noi sun yritykset.
Huoltoaseman tiskin takaa
7
<50
Vastaukset
- Muttakunjoskun
Taitaa tyttöä panettaa ja ob joku ukko tyrkyllä
- Kutittaako
Ihan oikeasti !!! ei aikuinen tollasta kirjoittele tänne . Tai jos niin olettaa että ukko tunaroi heti yh:n paksuks ja hän joutuu vaihtaan tittelin yh:si .
- saupsaupsaup
Täytyyhän yh äitinkin saada joskus kunnolla munaa
- yh-äitikö
Kysyppä mieheltäs kumman hän haluaa..joten lopeta itse.....
- Itsenäinen_nainen
Sinulle "eitaidatyttö" sanon, että mitä enemmän miestäsi vahdit, sitä kiihkeämmin se vikittelee muita naisia.
Tee niin kuin minä aikoinaan, hae vähin äänin avioeroa. Anna mennä.
On makoisaa kuunnella, kun aviomies ihmettelee, sä haluat avioeron.
- Niin haen, tuliko yllätyksenä.
Me naiset olemme vahvoja. Älä kerjää miestä, joka ei sinua arvosta.- vahva_nainen
Me Naiset olemme muuten kyllä vahvoja, mutta olemme hyvin heikkoja kun kyse on kyrvästä. Siis: kuunnelkaamme vaginamme kutsua ja antakaamme elintämme isokyrpäiselle orille!
- Valitsevapaa
Tiedän tapauksen, teki saman meille. Aviomies vaihtoi taukopaikankin tämän takia toiselle huoltoasemalle ja vasta sitten tämä nainen ymmärsi lopettaa. Rasittava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872