Minne marjoja voi myydä?

juhjahKa

Minne marjoja voi myydä? Eli marja-asemia. Googlettelulla ei löydy kuin 4H yhdistysten päivittämättömiä sivuja eikä tietoa juuri lainkaan.
Kumma kun thai-pomijoille on kaikki valmiina, mutta jos suomalainen haluaisi työllistää itsensä ei löydy.

4

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mustikanpoimija

Eri paikkakunnilla saattaa olla marja-alan yrityksiä tai jotkut kaupatkin saattavat puhdistettua marjaa ostaa. Kannattaa myös laittaa ilmoitus kaupan seinälle, sillä ihan yksityishenkilöt ostavat paljon marjoja (esim. vanhukset kun eivät pääse itse metsään).

• myöstyötön

Juu, onhan niitä. Esim. Salossa vihannestukku on ostanut marjat ja sienet jo monia vuosia. Torihintoja et tietystikään pysty saamaan.

• kerääjäm

NÄIN se menee kukaan ei kerro osoitetta mutta iltasanomien ym. sivuilla vittuilijoita riittää kun joku ei mene metsää . sen enepää ei nekään jotka päätä aukoo ei taida olla marjaan niistäkää. . lappeenrannan torilla on ollut joku kesä joka on ostanut roskasena että puhtaana mustikkaa. oli vieläpä ilmoitus lehdessä. muistaakseni Kettunen.
      Mutta jokainen saa myydä lain mukaan, levähdyspaikoilla, teitten varsilla marjansa.

• 1kunnontyöntekijä

Kokeile paikkakuntasi toria. Jos et itse jouda seisoskeleen torilla (lisäksi toripaikkakin tietty maksaa) niin myy jollekki marjamyyjälle siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8213
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      921
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      816
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      800
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe