Minne marjoja voi myydä? Eli marja-asemia. Googlettelulla ei löydy kuin 4H yhdistysten päivittämättömiä sivuja eikä tietoa juuri lainkaan.
Kumma kun thai-pomijoille on kaikki valmiina, mutta jos suomalainen haluaisi työllistää itsensä ei löydy.
Minne marjoja voi myydä?
4
200
Vastaukset
- Mustikanpoimija
Eri paikkakunnilla saattaa olla marja-alan yrityksiä tai jotkut kaupatkin saattavat puhdistettua marjaa ostaa. Kannattaa myös laittaa ilmoitus kaupan seinälle, sillä ihan yksityishenkilöt ostavat paljon marjoja (esim. vanhukset kun eivät pääse itse metsään).
- myöstyötön
Juu, onhan niitä. Esim. Salossa vihannestukku on ostanut marjat ja sienet jo monia vuosia. Torihintoja et tietystikään pysty saamaan.
- kerääjäm
NÄIN se menee kukaan ei kerro osoitetta mutta iltasanomien ym. sivuilla vittuilijoita riittää kun joku ei mene metsää . sen enepää ei nekään jotka päätä aukoo ei taida olla marjaan niistäkää. . lappeenrannan torilla on ollut joku kesä joka on ostanut roskasena että puhtaana mustikkaa. oli vieläpä ilmoitus lehdessä. muistaakseni Kettunen.
Mutta jokainen saa myydä lain mukaan, levähdyspaikoilla, teitten varsilla marjansa. - 1kunnontyöntekijä
Kokeile paikkakuntasi toria. Jos et itse jouda seisoskeleen torilla (lisäksi toripaikkakin tietty maksaa) niin myy jollekki marjamyyjälle siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741369Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431259Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551038- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44661- 30607