Minne marjoja voi myydä? Eli marja-asemia. Googlettelulla ei löydy kuin 4H yhdistysten päivittämättömiä sivuja eikä tietoa juuri lainkaan.
Kumma kun thai-pomijoille on kaikki valmiina, mutta jos suomalainen haluaisi työllistää itsensä ei löydy.
Minne marjoja voi myydä?
4
214
Vastaukset
- Mustikanpoimija
Eri paikkakunnilla saattaa olla marja-alan yrityksiä tai jotkut kaupatkin saattavat puhdistettua marjaa ostaa. Kannattaa myös laittaa ilmoitus kaupan seinälle, sillä ihan yksityishenkilöt ostavat paljon marjoja (esim. vanhukset kun eivät pääse itse metsään).
- myöstyötön
Juu, onhan niitä. Esim. Salossa vihannestukku on ostanut marjat ja sienet jo monia vuosia. Torihintoja et tietystikään pysty saamaan.
- kerääjäm
NÄIN se menee kukaan ei kerro osoitetta mutta iltasanomien ym. sivuilla vittuilijoita riittää kun joku ei mene metsää . sen enepää ei nekään jotka päätä aukoo ei taida olla marjaan niistäkää. . lappeenrannan torilla on ollut joku kesä joka on ostanut roskasena että puhtaana mustikkaa. oli vieläpä ilmoitus lehdessä. muistaakseni Kettunen.
Mutta jokainen saa myydä lain mukaan, levähdyspaikoilla, teitten varsilla marjansa. - 1kunnontyöntekijä
Kokeile paikkakuntasi toria. Jos et itse jouda seisoskeleen torilla (lisäksi toripaikkakin tietty maksaa) niin myy jollekki marjamyyjälle siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944165
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.673421Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723054SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812529Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2022117Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302061- 41860
- 73781
- 52756