siinä on järkeä
windows7 64 bit haluu hetgi indows 10ksi
17
<50
Vastaukset
- henrikijäs72
ei windows7 64 bit jos siinä virhitä kannata pit''
- henrikijäs72
kantohommia
elä telo ittees - henrikijäs72
pitääpä käydä pankissa tunnusluvut vaihtaa
samat - henrikijäs72
pitääpä käydä pankissa vaihtaa uudet avainluvut
- henrikijäs72
samlla voi vaihtaa tunnusluvun
- henrikijäs72
pnkki aina vittuilee kun halu udeen kortin vis a electron tai luvut kortin
- henrikijäs72
pankin myyjä niin vittumainen
- henrikijäs72
kysyy jotain aina vittuilee
suuspankki - henrikijäs72
vamasia ne pankin myyjät
haen avainluvut
- henrikijäs72
ia mdm santa claus
- henrikijäs72
joulupukki nieme mut joulupukiksi
tontut nimes - henrikijäs72
joulupukki kä vi kattomassa mua jouluaattona
ulkoa katto poroineen - henrikijäs72
dire starit was singing and cry went to face
i dontf know what happened i dont know why came- henrikijäs72
taas tuli kyynl silmään kun lauloin dire staritsiä
en itse itkeny tuli vaan
meedio psychic
- henrikijäs72
aina kun laulan direstraitsiä tulee itku jostain
henget kuuntelee
fanit fani - henrikijäs72
poltin tupakkaa ei mua enääån kiinnosta
- henrikijäs72
ei tarvii kotona polttaa tupakkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475365Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612086Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181760Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 161473
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301417Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771058Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se205905