En ole täällä palstalla oikein ehtinyt/pystynyt paljoa olemaan, tänäänkään. Ei sillä, että täällä mieluusti sinua kaipaisin. Vaihtoehtona, kun ajattelen olemista vierelläsi. Ei törmätty tänään, toivottavasti huomenna. Tavallaan pitää muistaa elää omaa elämää, mut silti tahtois nähdä. Vaikeaa silti elää omaa elämää, kun yrittää miettiä mitä muuta voisi tehdä kuin odottaa sattuman tuovan sinut näkö etäisyydelle voidaksemme tulla lähemmäksi toisiamme. Hyvää yötä, jos menet nukkumaan nähdessäsi tämän tai hyvää huomenta, jos näet tämän aamusta. :)
Itse toivon itselleni jotain hyvää ajatusta, jonka avulla pääsisin halaamaan minun sinua. :)
Olet ollut ajatuksissani tänäänkin
9
<50
Vastaukset
- liikaatunnisteitako
Ei tässä aloituksessasi tunnisteita edes menikö naiselta miehelle, vai päinvastoin? Miksi ei?
- aptäällä
Aina ei jaksa kirjoittaa "salakieltä". :)
- toinenuteliasolen
aptäällä kirjoitti:
Kirjoita kumminkin kun haluaisin omia tämän itselleni :)
- tottakin
aptäällä kirjoitti:
Naiselta miehelle
- aptäällä
toinenuteliasolen kirjoitti:
Kirjoita kumminkin kun haluaisin omia tämän itselleni :)
On kaunis ilta,
auringonsilta
järven pinnalla.
Pläkä,
tyyneys
linnun laulun alla.
Säkä
tarvitaan
toteutuakseen tämä
linnun laulu
vierelläni ja
laineet lopettaakseen
liplatuksen.
Rauha. - toivontörmätään
aptäällä kirjoitti:
On kaunis ilta,
auringonsilta
järven pinnalla.
Pläkä,
tyyneys
linnun laulun alla.
Säkä
tarvitaan
toteutuakseen tämä
linnun laulu
vierelläni ja
laineet lopettaakseen
liplatuksen.
Rauha.Hyvää yötä sulle myös:).
- aptäällä
toivontörmätään kirjoitti:
Hyvää yötä sulle myös:).
Hyvää yötä, kauniita unia, oman kullan kuvia, toivomuksia tapaamisesta, nyt menen rauhassa petiin tuntien minun sinut vierelläni.
- aptäällä
aptäällä kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia, oman kullan kuvia, toivomuksia tapaamisesta, nyt menen rauhassa petiin tuntien minun sinut vierelläni.
Pakko korjata, tuntien ajatuksien voimalla minun sinut vierelläni.
- minunsinä
Kiitos samoin : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1145356
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2762196- 911756
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401210Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411197Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051120- 501119
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531116- 1121079
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.821022