Oon 12v ja seurustelen.

12vtyttö

Siis et Mul on poikkis eikä äiti kuulemma hyväksy et Mul on poikkis, jne. Aina ku se saattaa mut kotiin nii ollaa just pussaamassa nii se tulee siihe väliä ja kyttää kaikkee mitä tehää..

11

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhuhjaajaa

Oikein. Leiki viel barbeilla seurustelua, älä lähe pelleilee kun ei ton ikäset tiiä viel mistään mitään vittu.

• estölkki

Sano mutsilles et mite ***** se muka sen asia on millään tavalla

• slkfpcisnrnlg

12 on vielä kovin nuori ja olen samaa mieltä äitisi kanssa. Vaikka tuntuu että äidit eivät aina ymmärrä mitään, kannattaa silti kuunnella äitiä, varsinkin tässä asiassa. Et tule katumaan parin kolmen vuoden päästä jos nyt kuuntelet äitiä.

• jjkhkjhkj

Teininä ja varhaisteininä tuntuu lähes aina, että vanhemmat on tyhmiä ja ne ei tajua mistään mitään, mutta se johtuu siitä, että ne lapsoset on itse liian tyhmiä tajutakseen vanhempien olevan oikeassa.

Eli kuten ylempi sanoi, kannattaa vaan kuunnella niitä vanhempia.

• Vihainen-ankka

Nyt haukut lapsia!

• Lapsonen

Tuo on totta. Kuunnelkaa vanhempianne.

Paitsi nyt jos vanhemmat ovat selkeästi väärässä. Esim omat vanhempani olivat vahvasti homoja vastaan. Ja minä hölmönä kuuntelin heitä ja sen takia päädyin aika pahaan mielentilaan myöhemmin (itse kun satun olemaan homo). Mutta se nyt ei liitykään tähän...

Kuunnelkaa vanhempianne, mutta ajatelkaa myös omilla aivoillanne ja muodostakaa omat mielipiteenne. Useimmissa asioissa vanhemmat kuitenkin tietävät paremmin, sillä onhan heillä paljon enemmän kokemuksia kuin lapsella.

• Wertuers
        jjkhkjhkj kirjoitti:

Teininä ja varhaisteininä tuntuu lähes aina, että vanhemmat on tyhmiä ja ne ei tajua mistään mitään, mutta se johtuu siitä, että ne lapsoset on itse liian tyhmiä tajutakseen vanhempien olevan oikeassa.

Eli kuten ylempi sanoi, kannattaa vaan kuunnella niitä vanhempia.

Kyllä. Lapset eivät ymmärrä lopputulosta koska he eivät ole ikinä kokeneet sitä. Anna heidän vain kokea se niin he oppivat siitä.

• Kokemus_-

Yleensä nuo 12-15.v suhteet eivät kestä kuin enintään 10kk...:/

• Wertuers

Tämän takia en ole vielä 17-vuotiaana hankkinut kumppania. Lasten ei kuuluisi vielä todellakaan tuossa iässä rupemaan seurustelemaan koska he eivät ole psyykkisesti vielä valmiita.

Tiedän tämän, koska monet 15-vuotiaat jotka seurustelevat, eivät ole yhdessä kuin pari viikkoa.

• eisenytniimvarmaaoo
        Wertuers kirjoitti:

Tämän takia en ole vielä 17-vuotiaana hankkinut kumppania. Lasten ei kuuluisi vielä todellakaan tuossa iässä rupemaan seurustelemaan koska he eivät ole psyykkisesti vielä valmiita.

Tiedän tämän, koska monet 15-vuotiaat jotka seurustelevat, eivät ole yhdessä kuin pari viikkoa.

Empä tiiä. Tunnen yhden 15v parin jolle tulee kohta 2 vuotta täyteen suhteessa. Kyllä 15 vuotiaissa ALKAA näkyä niitä oikeitakin suhteita.

• oon-12vtytön-puolella-xD

saahan sitä yrittää 12vuotiaanakin vaikka ei siitä seurustelusta mitää tulis. Mun mielest 0v-10v on liia nuori. oon iteki 12v ja seurustelen :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe