ettenkö haluaisi ja pystyisi puhumaan kanssasi ja kertomaan kaikkea. Kysymys ei ole siitä ettenkö haluaisi sitä mitä haluan ja ettenkö haluaisi haluta sitä mitä haluan. Kysymys ei ole siitä ettenkö tietäisi, että ratkaisuihin voi päästä. Kysymys on kai siitä, että se on bensaa liekkeihin...
Kysymys ei
29
<50
Vastaukset
- joojasiks
ollaan niin, kuin ei olis olemassakaan niitä liekkejä.
- niinkai
Räjähdys voi olla sitä luokkaa ja palo ettei sitä sammuta minkään valtakunnan palokunnat...
- tänääntässätunnelmassa
niinkai kirjoitti:
Räjähdys voi olla sitä luokkaa ja palo ettei sitä sammuta minkään valtakunnan palokunnat...
Antaa palaa vaan!
- armokuolema
Sammuta nuotio sitten lopullisesti.
- Luota
En tuota kaikkea epäilekään, mutta unohditko että sitten et olisi asioiden kanssa yksin. Luota.
- hohoi_ihmiset
luottamusta voi olla vasta sitten kun te puhutte oikeelle henkilölle, ei sillon kun ette tiiä ees kelle puhutte ja kehotatte silti luottamaan.
- letitburn
Niin, mul on niin ikävä. Haluisin valella sut ja roihuta kanssasi.
- näinsenkuvittelin
Liekeissä sulle;D https://www.youtube.com/watch?v=9kZZeUpePoo
- näkyyköliekit
jo sinne saakka, aivan häikäisevä jännitys. Näin silmistäsi varmuuden johon luotan ja uskon. Ei tuhlata enää yhtään enempää aikaa.
- silmiesitähden
Huh, liekit löi vasten silmiäni ja sieluani poltteli. Luuletko, että oli helppoa!? Varmuus silti sinut tavoitti..hyvä niin. :)
- merkitsi_paljon
Helppoa ei totisesti ollut sulle, tekosi oli todella suuri. Arvostan sitä. Avasi silmäni, olin aivan sanaton kaikesta siitä tunteen paljoudesta jonka se sai aikaan minussa. Olen onnellinen sinusta, rakkaudella.
- Omaaniajatellen
Niin, tiedän :)
- IkäväSuuriSuaMies
Oispa mulle! Jos, niin...Toimi nyt hyvä ihminen. Tämä hiljaisuus välillämme on ihan hirveää. Epätietoisuutta, epäuskoa, surua, kaipausta, loukkaantumista, ikävää, välillä jopa vihaa. Rakastan sua.
- kerronainen
Mistä kaupungista päin kirjoittelet?
- IkäväSuuriSuaMies
Oulu. Ja tuskin osuu paikkakunta, ehkä tunne sitten...tännehän voi ikävää huudella, ja muut tunnistaa samoja tunteita. Ikäväpalsta.
- kiinnostunut_
IkäväSuuriSuaMies kirjoitti:
Oulu. Ja tuskin osuu paikkakunta, ehkä tunne sitten...tännehän voi ikävää huudella, ja muut tunnistaa samoja tunteita. Ikäväpalsta.
Onko kaipauksesi kohde samasta kaupungista? Vai kuinka pitkä välimatka teillä?
- OiskoSulleMiesTää
kiinnostunut_ kirjoitti:
Onko kaipauksesi kohde samasta kaupungista? Vai kuinka pitkä välimatka teillä?
Jos osuu niin toimi jo. Aika lähellä olisit.
- tahtoistietääeessen
onko ap mies vai nainen?
- tulista
ap, oon nainen. Luulen, että hän kenelle tää on, kyllä tietää mitä tarkoittaa.. Ja tää tulenarka yhdistelmä polttaa... Niin, miten sitten olis, kun sitä on vaikea sammuttaa? Kysymys on kai siitä, Palaako se niin pitkään, kunnes palohälyttimestä patterit loppuu... Vai toimiiko se palohälytin... Kumpikohan parempi?
- polttavantulista
tulista kirjoitti:
ap, oon nainen. Luulen, että hän kenelle tää on, kyllä tietää mitä tarkoittaa.. Ja tää tulenarka yhdistelmä polttaa... Niin, miten sitten olis, kun sitä on vaikea sammuttaa? Kysymys on kai siitä, Palaako se niin pitkään, kunnes palohälyttimestä patterit loppuu... Vai toimiiko se palohälytin... Kumpikohan parempi?
Nää liekit ei kyllä ihan heti sammu, nyt näyttää että yltyy vaan ;D https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRBmRwJCuvNHC-CFRt1QbJSD4cJt1QuEFROpcm4lfHWXINBndfFSBWV8sw0
- Juurinoin
se asia on jos oli n>m. Sä kesämekossasi mmmm se on ihan täys pommi....
- ken_on_hän
Marilyn Monroe oli aika seksipommi. Onko tässä samanlaisesta naisesta kyse?
- Juurinoin
ken_on_hän kirjoitti:
Marilyn Monroe oli aika seksipommi. Onko tässä samanlaisesta naisesta kyse?
Niin oli hän oli uskomaton nainen. Sai koko yhdysvallat syömään kädestään. Miksi ei jotain samaa olis tässäkin naisessa? Uskon että on paljonkin. Hän voisi tän hetken Marilyn.
- valmiinaisoonroihuun
Tulenarkaa tai ei.. Tästä ei taida päästä kunnolla mihinkään suuntaan ilman, että tälle olemassa olevalle roihulle tehdään oikeesti jotain. Tämä näyttää jo minusta ihan ikuiselta tulelta..
- niinhänse
Oikeesti taitaa nyt olla...
- kaunisslovarii
Ihana kappale muuten tuo Banglesin Eternal Flame.
- voivoi
Älä jahtaa miestä se on miehen tehtävä vai ootko warrior tyylinen joka hakee heikkoa miestä?
- voielämännkevät
Minun puolesta ihmiset saa jahtailla niin paljon kuin sielu sietää. Onko aikuisten ihmisten rakkaus teidän mielestä jotain peliä. Tietynlaista jännitettä ja särmää pitää olla, mutta pelailu on teinien hommaa.
- kunontulessa
Ap jatkaa vielä tämän, että siinä on todellisuus, miten käy, jos bensaa liekkeihin ..? Millaisiin ratkaisuihin voi päästä..? Jos palon antaa räjähtää, niin itse ei voi itseänsä sammuttaa.. Kysymyksen ytimessä kai..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060