Laihdutusohjeita miesväelle

NAURU-LOKKI

Kuinka pudottaa 30 kg viikossa
dietti paino

13.07.2015 4 286

Mies, jolla on vuosia ollut ongelmia ylipainon kanssa soitaa yhtiöön ja ostaa ohjelman pudota 5 kg 5 päivässä. Seuraavana päivänä koputetaan ovelle, mies avaa ja näkee todella nätin tytön ilman vaatteita, vain lenkkarit jalassa.

Hän on yksi edustaja ja hänellä on kyltti, jossa lukee " jos jään kiinni, olen sinun ". Tyttö karkaa juoksuun ja mies lähtee epäröimättä perään...

Sitten muutaman kilometrin jälkeen mies väsyy, ei jaksa enää ja luovuttaa. Sama tyttö ilmestyy seuraavat 4 päivää ja aina sama homma. Viidentenä päivänä mies punnitaan ja hän huomaa, että paino on laskenut 5 kg kuten luvattiin.

Seuraavana päivänä mies soittaa yritykseen ja ostaa ohjelman "Pudota 10 kg ja 5 päivässä". Jälleen seuraavana päivänä koputtaa ovelle tyttö, joka on enemmän seksikäs ja kaunis, mitä hän on nähnyt koko elämänsä aikana.

On jälleen täysin alasti ja hänellä on vain tossut sekä kyltti, jossa lukee " jos jään kiinni, olen sinun ".

Mies lähtee nopeasti perään. Mutta tämä tyttö on erittäin hyvä kuntoinen ja vaikka mies kuinka yrittää, ei saa häntä kiinni. Sama toistuu seuraavat 4 päivää ja mies on yhä paremmassa kunnossa. Viidentenä päivänä mies punnitaan taas ja hän on pudottanut 10 kg kuten hänelle luvattiin.

Ja taas hän soittaa yritykseen, pyytää ohjelman pudota 25 kg ja 7 päivässä. " oletteko aivan varma? Tämä on meidän rankin ohjelma !" - kertoo edustaja puhelimessa. Mies sanoo " kyllä, minusta ei ole tuntunut näin hyvältä vuosiin."

Seuraavana päivänä jälleen koputetaan ovellesi, ja siellä on iso ja lihaksikas mies, täysin alasti (jäsenen kanssa valtava) vain juoksutossut jalassa. Ja hänellä oli kyltti, jossa luki "jos saan sinut kiinni, olet minun!"

Mies menetti 30 kg sillä viikolla!!

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MOTIVAATIO

se on, mitä tarvitaan!

• Tän laitoin nyt ihan vain huumorin ja naurun takia, sillä eihän 7-kymppisten pidä enää laihduttaa, eikä mielestäni muidenkaan.
      Itse olen ollut aina laihdutuskuureja vastaan, parempi syödä terveellisesti.
      Lehdet vain yhteen aikaan pitivät sitä aihetta aina keväällä esillä.

• Minä olisin lopettanut jutun siihen, kun seitsemän neitsyttä luvattiin taivaassa ja kuntoilu loppui kuolemaan.

Olihan siellä taivaassa ne seitsemän neitsyttä, joista kuntoilija innostui kovasti, mutta heillä ei ollut sitä pimppiä?

• niinpähämpä

ja samppanjapullon pohjassa taas oli reikä.

• MItäpä tässä muuta kun makeat naurut!

• Mummeliminä

Niinpä! Sama täällä. Vatsajumppaa.

Sanotaan, että jos viimeksi sängyssä illalla muistat niin naurattavan jutun, että kasvosi lientyvät hymyyn ja vatsasi hytkyy, niin saat tosi hyvät unet. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      254
      2576
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1591
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1499
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      375
      1341
    5. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      16
      1251
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      25
      1157
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      181
      992
    8. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      876
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      843
    10. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      62
      831
    Aihe