pohdintaa hänen vaikutuksistaan..

KipuKuoleeAikanaan

-Teot mitä hän tehnyt saa minut apealle mielelle. Itkuiseksi ja masentuneeksi.
-Ei jaksa harrastaakkaan mitään tai olla seurallinen
-Töissä olen hiljainen ja hajamielinen. Omissa ajatuksissani.
-Tilanne vaivaa ja painaa mieltä ja haluan vain unohtaa ja karata tunnetta pakoon
-Toisaalta haluan myös tehdä ihan päinvastoinkin. Olen sekaisin
-Tunnistan vain että minua on loukattu ja haluan nukkua ja itkeä maailmalta piilossa.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku_vaan_

Mitä hän on tehnyt? Onko mahdollisesti sinussakin syytä tilanteeseesi? Ikävää, että työkykyysikin vaikuttaa... Tunteet ovat niin hankalia hallittavia.

• MuttaPaskaaMinulle

hallitsen tunteeni hyvin ulospäin, paitsi nyt kun olen kotona. Nyt nukun ja itken koska on sellainen fiilis. Toiset haluaa tahallaan satuttaa koska luulee saavuttavansa sillä jonkun hyödyn itselleen. Edun joka omasta mielestään on sen arvoista. Hänen etunsa kait sitten on pitää ylpeytensä. Siitä hän on valmis maksamaan aika suuren hinnan ja tekemään jopa aika suuria asioita joilla loppu viimein ei saavuta edes kovin kummoisia. Jos se on kaikkein tärkeintä niin.. Hienoa hänelle.

• AinaEiOtaToisestaSelkoa
        MuttaPaskaaMinulle kirjoitti:

hallitsen tunteeni hyvin ulospäin, paitsi nyt kun olen kotona. Nyt nukun ja itken koska on sellainen fiilis. Toiset haluaa tahallaan satuttaa koska luulee saavuttavansa sillä jonkun hyödyn itselleen. Edun joka omasta mielestään on sen arvoista. Hänen etunsa kait sitten on pitää ylpeytensä. Siitä hän on valmis maksamaan aika suuren hinnan ja tekemään jopa aika suuria asioita joilla loppu viimein ei saavuta edes kovin kummoisia. Jos se on kaikkein tärkeintä niin.. Hienoa hänelle.

Ehkä ajattelumaailmanne eivät vain kohdanneet ja kaikki on lopulta yhtä väärinkäsitystä.

• EiKiinnostaValvoa
        AinaEiOtaToisestaSelkoa kirjoitti:

Ehkä ajattelumaailmanne eivät vain kohdanneet ja kaikki on lopulta yhtä väärinkäsitystä.

Ei sillä ole väliä vaan sillä mikä on loppu tulos. Lopputulos on se että itken loukkattuna ja masentuneena. Nyt ei jaksa enempää. Menen nukkuun ja nukun kunnes taas täytyy aamulla herätä töihin.

• JatkanVielä
        AinaEiOtaToisestaSelkoa kirjoitti:

Kannatan iki sinkkuutta niin näiltäkin vältytään. Ei ihastu eikä rakastu. Ei suhteita ei mitään niin homma toimii ja tällaista ei tapahtu. Suojelen jatkossa itseäni paremmin enkä päästä ketään niin lähelle tunteitani.

• kaukanarakkaudesta

Ei hän silloin rakasta jos olet tota. mä muistan kun mä rakastuin mä olin sosiaalinen töissä me käytiin porukalla joskus syömässä ja naurettiin ja leikiteltiin. Sellainen mies joka painaa alas saa sut käyttäytymään noin. Ei ole rakkautta ainakaan toi,

• toson

Hyvässä suhteessa tosiaan nauretaankin vaikka riideltäisi ellei kaksi maansamyynyttä tosikkoa liikenteessä.

• näinnäenrakkauden

Nooh, ihastumiseen ja rakastumiseen kuuluu tunteet laidasta laitaan, mutta silti on halu tehdä sille toiselle hyvää.

• yksikaipailija

Ketkä täällä nyt taas keskustelee? Ei ota mitään selkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe