Katotaas kuinka käy, hain tänään kun vipit alkaa viemään maksukyvyttömäks pikku hiljaa 15000e lainaa, asuntovelkaa ei oo kun joku 2500e ja muuta nordea velkaa 4000e, mut vippiä toistakyt tuhatta, asunnon laski 60000e arvoiseksi nordean mittapuulla, sano vaan et kun on toi nordea rahoituksen luottokortin lyhennys rästissä et saa nähdä kuinka käy päätökselle ja siis osake on lisälainaan panttina
pankista lisää lainaa
5
<50
Vastaukset
- 3467
eipä tunnu olemaan kellään mitään kommentoitavaa, vähän mietityttää saako vai ei kun luulis
Et saa, olet riskiasiakas.
- bfkfhkhhk
Muistathan myös Takuu-Säätiön takausmahdollisuuden sekä kuntien sosiaalisen luoton, jonka voi joissakin kunnissa saada takaisinmaksukykyinen köyhä (mikäli sellaisia yleensä on olemassa). Molemmissa paikoissa on takaukseksella/lainalla yläraja.
- selelvittäjä
Jos ihmisellä on asuntolaina ihan viimeisiä eriä vailla maksettuna, pitäisi sitä vakuudellista lainaa kyllä irrota ihan ilman ulkopuolista takaajaa. Mutta kaverilla näkyy pankkitilillä vippimaksuliikennettä ja pankin luottokortti rästissä. Eikä tuosta aloituksesta ihan yksiselitteisesti ota selvää, mitä on minnekin velkasummana - jos lainaa on 15t€, josta asunto 2,5t€ ja nordea 4t€, niin miten vippien osuudeksi tulee "toistakyt tuhatta"?
- 3467
Siis uus velka olis 15t noihin vanhoihin, no viel ei oo kuulunu mitään, mut lupasivat loppu viikosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832