Olen menossa autokouluun

98877643467

Olen jo 36v vieläkö näin vanhana voi oppia ajamaan autoa? Vai onko mitään mahiksia?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homolle.vastaus

      Turha vaiva. Olet vihervasurihomo, joten tyydy vain puiden halailemiseen.

    • eihän ajokortin saanti ole iästä kiinni. Alan opettamaan lapselleni opetusluvalla.

    • jhgfds

      Miksi ei olisi mahiksia?
      Naapurin ukko ajoi ajokortin liki 60-vuotiaana.

    • 56h56

      Älä suotta, osta silläkin rahalla reilusti viinaa niin ei mene rahat hukkaan.

      • AAAutoilija

        Näin on.

        Suotta tuhlata hyvää juopottelurahaa turhuuteen. Ajokortti siitäkin paha, että kun oppii ajamaan autolla, sitä kuitenkin ajelee kännissä ja sakkoja ja muuta rahanmenoa on taas poissa juopottelubudjeteista.


      • Ratti-Reijo

        Ja jos on pakko ajaa, voi sen tehdä hyvin ilman korttia. Turha haaskata aikaansa ja päntätä hankalia sääntöjä autokoulussa, kun voi senkin ajan hyvin juoda viinaa.


      • KetjunAloittaja

        En juo viinaa. Askartelen vain paskalla ja syön sitä.


    • NSU-Prinz-1976

      Paavo Lipponenkin ajoi kortin pitkästi yli 60-vuotiaana. Senjälkeen kun oli joutunut koti-isäksi. Sitä ennen vastusti yksityisautoilua tiukasti muiden Enemmistö är-yyläisten kanssa.

    • Mopo_outo

      Mitä helvetin järkee on maksaa nippu Kreikkalaisilta säästyneitä, kun ilman läpyskääkin voi kännissä ajaa suojatiellä dallaavien lasten yli....Saatana.

    • Taksinasiakas

      Korttisi otetaan pian pois kuitenkin.
      Joudut ajamaan taas ilman korttia.
      Jos korttisi haluat säilyttää niin et voi ajaa.
      Sontasepoille ajaminen rahan haaskausta ja viinakramppi uhka muille joten jatka juomista ja ajele pleikkarilla ellet ole sitä myynyt.
      Sossu varmaan tarjosi maksaa ajokoulun sitten tarjoavat kuskin töitä ja menettäisit tuet.
      Älä mene halpaan sontaseppo.
      Jos omaat kortin et saa mitään tukia .

    • insinöörskä

      Ei autoa ole ajettu ajokortilla ennenkään.
      Vain ajotaito riittää, ja sen oppii kuka vain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      180
      837
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe