Moi kaikki Kuorsaan todella kovaa ja olen koitanut kuorsauksen estäviä lääkkeitä/suihkeita kun kokeilin yhtä niistä otin videolle tulokset Kuorsaan entistä kovempaa ja sama juttu muina päivinä enkä ole todellakaan lihava olen sinkku mutta herään todella usein siihen ja kun olin kaverilla yötä niin se sano että kuorsasin ihan hirveän lujaa auttakaa
Kuorsaan todella kovaa
kovakuorsaaja
1
100
Vastaukset
- kuorsataankovaa
Joo eli kuorsaat siis mutta kuorsaatko niin lujaa että naapur sen tulee sanomaan.
Meilä oli tiilirivitalo ja mummo nukkui seinän takana,kuorsaaminen kuului selkeästi läpi meille,ja emme todellakaan olleet nipoja koska olimme itse tuolloin nuoria alta 20 v.
Isekkin kursaan joskus ja herään siihen,on se melkoinen ääni,vaimo nyt tietenkin potkii kylkiin että että hiljaa siinä,no eihän se kauaa auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446