Ettisin jotain hyvää asetta >100€ budjetilla. Saa toki vähän yli mennä mutta ei paljoa. Aseelta ettisin tarkkuutta ja kantamaa
Airsoftia aloittelemassa
8
61
Vastaukset
- Softaus
Ja lisäisin tohon vielä että mitä hyviä paikkoja ois helsingin ja espoon alueella?
- iejkrasmkttt
Ei ole olemassa hyvää ja halpaa. Osta käytetty ja toivo että se on hyvä tai osta uutena halppis roska. Suosittelen varmaan kahtomaan googlesta pääkaupunkiseutu airsoft
- Softaus
No laitetaa se budjetti sitte 200€ nii alkaako sillä saaamaa hyvä? Oon kattonu hitgunsista jotai et onko se hyvä paikka ja sitte saako200€ jotai hyvää snipua joka on valmiiksviritetty
- Ohjeistaja
Suosittelen ostamaan kunnon aseen vaikka oletkin aloittelija.
- GhillieSniper
Osta well mb 02 snipu se on alennukses airsoftnetissä nyt 160€ ja sit vaa jotkut suojalasit mul on toi sama ja on todella hyvä suosittelen sillä on kantamaa noin 100m ja lähtönopeus 135m/s
- grilliSniper
1 Airsoftmetri = 0,45m. Sadan metrin kantamaa et tuolla saa, muuten kuin 30 asteen roikulla.
- GhillieSniper
Niin ja tuu joskus korpilammelle siel on perus sunnuntai pelit joka sunnuntai
- GhillieSniper
Niin ja tuu korpilammelle siel on perus sunnuntai pelit se paikka on iha serenan vieres
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632