Elikkä mitäs sanotte ku tulee pelattua/istuttua koneella noin 4h-8h päivässä? Onko se teiän mielestä liikaa? Kyllähän se raja menee joskus ylikin :3 Mutta onko siis liikaa? Kiinnosti vaan
Noh onko tänä liikaa?
10
354
Vastaukset
- nyyhkis
sama, kun ei vaan perkele ole muuta tekemistä kun ei ole vittu kavereitakaan
- tietokonenörttoi
ei, mulla meni kerran 12 tuntii hei ;)
- tytttö98
joo tota mä oon istunu koneella nyt 6viikkoa putkeen oikeestaan koko loman.. kun herään 12 nii siitä asti kello 3-4 yöllä eli 16h
- m0r00
oikeesti? :D en oo ainakaa kuullu tytöistä tommost :D
- 17vtyttö
m0r00 kirjoitti:
oikeesti? :D en oo ainakaa kuullu tytöistä tommost :D
Meitsiki on pelannu melkein koko ikäni :]
Online kaverit tärkeempii ku IRL kaverit.
- Perussettiä
Tulihan tuota itekki pelattua semmoset 30h kolmeen päivään, mut nopeestihan siihen kyllästyy jos pitkään siinä koneen ääressä oleskelee. Ei siinä omasta mielestä mitään pahaa oo jos muistaa välillä käydä ulkona liikkumassa ja syö terveellisesti jne.
- Kissanlaatikko
Liian vähän pelaamista. Pelaa enemmän.
Hämmentävä juttu tää et 2H maximissaa per päivä. Ite käytän tavoitteita eli tyylii käyn ulkona sen ja sen verran ja teen siellä tän ja ton verran. Esim. oon ulkona 3-4H päivä pyöräilemässä ja loppupäivän teen mitä huvittaa
- Laiskiainen__
Terveyden kannalta on liikaa. Kannattaa yrittää välillä edes pitää joku hyppelytauko, että saa veren kiertämään. Niin kuin itse muka tekisin. Pitäisi varmaan hankkia seisomapöytä niin voisin pelata välillä seisten. Istuminen on terveydelle yhtä haitallista kuin tupakointi. En ole laskenut, kaunako istun, mutta ihan liikaa se on.
Niin, ei kai siitä pelaamisesta tai netissä olemisesta itsessään niinkään haittaa ole, vaan kyse on nimenomaan siitä istumisesta. Esimerkiksi toimistotyötä tekeviä varoitellaan jatkuvasti siitä, että 8 tuntia päivässä istumista on ihan liikaa. Vaikka ihminen olisinkin normaalipainoinen ja ihan hyväkuntoinen, niin silti liika istuminen ei tee hyvää vaan lamauttaa aineenvaihduntaa ja tuki- ja liikuntaelimiä. Paras vaihtoehto olisi varmasti olla koneella aina riittävän lyhyt pätkä kerrallaan ja tehdä välissä jotain muuta. Varsinkin jos käyt koulua tai opiskelet, jolloin päivän aikana tulee muutenkin istuttua paljon.
Sanna
NettiSaapas
Helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683