Mikähän mahtaa olla tänä päivänä Laitilan puhelinosakkeen arvo myytäessä?
Laitilan puhelinosuuskunnan osakkeen hinta
Puhelinosake
2
3667
Vastaukset
- Kodjalansuunnalta
Listaamattomilla osakkeilla on oma markkinapaikka.
Myös Asiakasturva ja OTC-Sijoitus ostavat osuuksia. Mieti kannattaako.
Vieläkö puhelinosuuskunta on olemassa ????????? - laitlalaine
Se on jotain 300 euron paikkeilla, en muista tarkemmin. Rahoja tosin et saa heti vaan vasta osuuskunnan kokouksen jälkeen. Onhan se aika vireä firma. Mulla on 4 osuuskirjaa enkä myy vaikka olen köyhä. Mistäs sitä tietää vaikka arvo nousisi kovastikin. Kyllä niitä kaikenmaailman huijaritkin ostaa, mutta tarjoavat aivan naurettavia summia,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242