ottaa päähän että kaupungin vuokra-taloista pöllitään ihmisten pikkuhousuja,pyykkituvasta kuivurista en kyllä tajua kuka voi olla niin tyhmä että pöllii vaatteita ja miksi? Eikö ole töitä että saa vaatteita JA PAIKKA ON RAHAKAMARINKATU 1C JOSSA SIJAITSEE PYYKKITUPA, EI USKALLA JÄTTÄÄ OMIA PYYKKEJÄKÄÄN ENÄÄN MINNEKKÄÄN KUN ROSVOJA ON JOKA PAIKASSA.EHDOTANKIN ETTÄ SAKOT PIKKUHOUSUVARKAALLE JA YLI PÄÄNSÄ EN OIKEIN DIGGAA OLLENKAAN ETTÄ VAATTEET PÖLLITÄÄN JO KOITTAKAA TAJUTA ETTÄ EI KUKAAN OSTA TOISELLE VAATTEITA VAAN KUN ITSE OSTAA VAATTEET NIIN TÄYTYY PYSYÄ KANSSA SILLÄ JOKA ON OSTANUT VAATTEET ITSELLEEN HITTO KUN SIEMPPAA. NIIN ETTÄ PIKKUHOUSEVARKAAT KIINNI VAAN.
pikkuhousuvarkaat kiinni kerrostalossa
8
175
Vastaukset
- Isotpaidat
Tiedän syyllisen mutten tiedän kuntaasi, joten en voi auttaa.
- redfcx
Kyllä se rosmo nyt varmasti lukee vuodatuksesi täältä Suoli24:stä ja lopettaa näpistelynsä. Ihan varmasti.
- erkkil
Rikosilmoitus poliisille ja kiireelisesti tutkittavaksi..ja kantelu EOA.lle.mikäli syyllistä ei löydy..
- OnaniasIIRunkman
Joku ujo runkkari asialla. Mieluummin nuuhkisi pesemättömiä, mutta kun löytää vain pestyjä...
- MahtiMela29v
Mie pöllin niitä ja sitten nyhdän lapaseen pyykkituvas. Kerran tuli naapurirrouva sinne ja näki miut kauhee aisa handussa, mut hymyili vaa ja kutsu kylään iltapäiväl. Kolmas kerros, A-porras.
- Mitäs_läksit
Perse paljaana kuljeskella saat, LUUSERI!
osta oma pesukone ja kuivaa vaatteesi kotonasi, niin et aiheuta kiusaa muille
- Varastalossa
Osta uusia ja nimeä ne. Minulta on naapuri varastanut kahdettoista alushousut, enkä kysellyt perään, vanhoja kun olivat. Sitä ennen naapuri varasti yhdeksättä leggingsit ja teki reikiä uusiin vaatteisiin sekä repi kengistä pohjia irti. Kun uusia piti hankkia, menin kirpputorille ja kun hän ei työssä käynnistää huolimatta osta itselleen mitään, mitä ei ole pakko ja mitä muilta ei saa, niin pidän huolen siitä, että tavarat on vanhaa käytettyä, minkä päälleni laitan. Kun nyt pesuaineet kin häviää, olen asunnon numeroa myöten antanut tiedot poliisille, mutta kun jälkiä ei kovasti ole jäänyt ja he avaimia kulkevat, ei poliisi noteeraa mitenkään, enkä minä valittelee. Muutaman kerran olen jättänyt lapun pöydälle: jätä minulle ja koiralle jotain, älä varasta kaikkea!
No, hän ei välitä. Kun muutkin naapurit tietää ja tämä varas vei toiselta naapurilta pitkiä uusia housuja, villatakkeja ja puserot, niin tiedän muidenkin tietävän. Kun asut vuokrakerrostalossa, niin naapuristossa asuu aina varas ja kun tämän tiedät, niin älä ihmettele enää, vaan opettele elämään varkaasta huolimatta kerrostalossa, äläkä salaa hänen nimeään ja tekojaan, jos tiedät varkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2946666Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972