Tähän aamuun? Jaksaisi taas vähän eteenpäin:)
Voisitko nyt kirjoittaa mulle jotain ihanaa...
17
<50
Vastaukset
- ihannopee
Sun hymysi on kuin aurinko, joka valaisee huoneen...
- josihannopee
Sun hymysi on kuin aurinko, joka valaisee koko huoneen...
- onihanaa
kun levität eteen.
- pitääjoutuaeteenpäin
Olet rakas ja sellainen mitä ei voi sanoin kuvata : ) ja se on sellaista mitä et osaa itse edes tietää <3 enempää en nyt ehdi kirjoittaa! Ihana!
- Auringonalla2015
Levittäisin viltin takapihalle ja rakastelisin hellästi sinua paljaan taivaan alla :-)
- Sädehtivä
Olet Afrikan tähteni. Löytönä suuri ja tavoittelemisen arvoinen.
http://www.stara.fi/2014/06/15/maailman-kallein-timantti-loytyi/- Sädehtivä
Tietolähde ei ole ehkä maailman luotettavin ;) mut hinta onkin mulle korvaamaton :)
- oispahäneltäjoku
Oi voi, ihania!<3
- pongailemaan
Ikävissäni tunnen itseni pienuuden. Ikävä kasvaa koko ajan, kuinka pieni mahdankaan olla sitten elokuussa...lilliputilta voimaannuttavalle!!!!¡
- musiikkiauttaa
´Olet kuin maailman suurin sinfonia joka soi sisälläni´
Toivottavasti aloittaja nyt jaksaa. Aina ei jaksaisi mutta silti jotenkin jaksaa - hengessä mukana:) - aloittajaltamiehelle
https://youtu.be/b00TG5WPYIo
(Nuo sanat!!!<3) - oikeinihanaapäivä
Elämä on täynnä pieniä ja suurempiakin onnen pipanoita. Hymy ei maksa mitään, mutta antaa paljon.
Kaunista päivän alkua kaikille. - päivän_pelastukseni
Sun kanssa oli taas niiin ihanaa jutella, vaikka esim haliakin haluaisin. Ota omaksesi tämä valonsäde, en osaa toivottaa kauniimmin :)
- pieni_juttutuokio
Samat sanoisin yhdestä miehestä.
- kortti1
Kaipaan sua.
- kirjoitansulle
Jotain ihanaa..
- Oletniin
ihanan hedelmällinen uuuuvf... nektaria tihkuva pehmeytesi veisi minulta tajun vaikka en tahdo että luulet minun olevan täys lälläri sängyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968