Sähkökiuas menee vaihtoon ja nyt kysymys kuuluu. Valmistaja suosittelee ohjauspaneelin yläreunan max. korkeus lattiasta 100cm, seinässä valmiina putkitettu reikä ja jos tuohon asennan uuden yksikön niin sen yläreuna sijoittuu 110cm. onko tuosta nyt vaaraa lämpötila ero luullakseni olematon. Kiitos mielipiteistä jo ennakkoon. Ps. Ohjausyksikkö on luvallista asentaa saunan puolelle.
Ohjausyksikön asennus.
5
177
Vastaukset
- Keskuspesuhuoneessa
Muuta vaaraa ei taida olla, kuin takuun raukeaminen. Eli et saa korvausta kun ohjauskeskus hajoaa. Tuo keskushan on ilmeisesti heikkovirralla toimiva joten ei pitäisi olla palon vaaraa?
- jaapati.jaa
"Tuo keskushan on ilmeisesti heikkovirralla toimiva joten ei pitäisi olla palon vaaraa?"
Jaa mitenkä palovaara siihen liittyy että toimii heikkojännitteellä? Kun jännite on pienempi, virta on suurempi, eli palovaara on vielä todennäköisempi kuin verkkojännitteen kanssa, jossa virrat ovat huomattavasti pienempiä. - nimrag
Aloittaja jatkaa. Jos ja kun mä kiinnitän sen ohjeen mukaan niin piuhan joutuu ujuttaan panelin ja eristeen välistä. Tuskin siitä haittaa on, ohjaimen alapäässä johto kumminkin näkyvissä pari senttiä jos sen siitä puhkasen paneelin taakse.
- kivat_sulle
jaapati.jaa kirjoitti:
"Tuo keskushan on ilmeisesti heikkovirralla toimiva joten ei pitäisi olla palon vaaraa?"
Jaa mitenkä palovaara siihen liittyy että toimii heikkojännitteellä? Kun jännite on pienempi, virta on suurempi, eli palovaara on vielä todennäköisempi kuin verkkojännitteen kanssa, jossa virrat ovat huomattavasti pienempiä.Ai sulla on 24 VAC jännitteellä toimiva kiuas?
- tyhmä.olet
kivat_sulle kirjoitti:
Ai sulla on 24 VAC jännitteellä toimiva kiuas?
Opettele lukemaan. OHJAUSkeskus. Oletko koskaan kuullut, että pienoisjännitteellä voidaan OHJATA suurempia jännitteitä. Kyllä kiukaan ohjauskeskus voi toimia 24V:n jännitteellä, mutta ei se mitenkään tarkoita että itse kiukaankin olisi silloin toimittava 24V jännitteellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315723
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134503- 1962399
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661790Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791736Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351497En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741385Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941205