Sisustusvinkkejä?

sisustuspanda

Eli olen 15v tyttö ja olen muuttamassa hieman suurempaan huoneeseen ja etsin uusia sisustusvinkkejä. Olen jo etsinyt YouTubesta kaiken maailman vinkkejä mutta ei ole enää mitään uusia ideoita löytynyt. Eli tiedättekö mitään sisustusvinkkejä?

8

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heidisusanna1966

      moi..kiinnostaako sisustustarrat? laita mulle sähköpostia osotteesee [email protected] laitan paljo erimalleja sulle tulemaan

    • sisustustrendit

      kirjastoissa on paljon sisustusalan kirjoja - käy lainaamassa, sieltä saat ideoita yllinkyllin.

    • jokurandomhippi

      Kannatan sisustusohjelmien katsomista ja lehdistä voi löytää paljon kaikkea kivaa. Sisutaminen riippuu aivan luonteestasi,tyylistäsi ja käytännöllisyydestä. Lähellä vaaleaa olevat värit luovat harmonisen ja rauhallisen tilan. Todella kirkkaat värit saavat katseen keskittymään siihen esineeseen. Tummat värit luovat kotoisaa tunnetta. En käyttäisi seinillä aivan mustaa enkä aivan täysin valkoista. Täysin valkoinen on päälle käyvä ja aivan musta on todella huonetta pienentävä. Kalusteissa puolestaan voi käyttää värejä mielensä mukaan, eikä kuitenkaan häiritse tilaa sen enempää.

    • rakentelija3

      Oletko jo käynyt rautakauppojen vinkit läpi. Myyjiltä voi kysellä seiniin, lattiaan sopivaa jne. Minusta sisustaminen ei ole vaikeaa, vaikeampaa on ne laskujen maksut...

    • villekarantola

      Tilasin puutaulun omalla valokuvalla osoitteesta www.luava.fi tapasin itse tekijän Kädentaitomessuilla ja hän tekee siis käsityönä ne kotimaisesta puusta. Tuli muuten miellyttävä puun
      tuoksu kotiin myös :)

    • Tarraorava

      Tuossa mainittiinkin jo nuo sisustustarrat. Kannattaa katsoa millaisia löytyy vaikka https://www.tarraherra.fi Itse olen tykästynyt noihin sisustustarroihin. Helppo laittaa ja saa sitten tarvittaessa myös pois. Ei tarvi maalata eikä tapetoida, uutta ilmettä saa noilla aikaiseksi pienellä vaivalla. Kunhan vaan muistaa, ettei pölyiseen seinään voi mitään tarroja laittaa, sillä ei ne pölyn päällä pysy. Joten rättiä pitää vähän käyttää, mutta ei se nyt niin iso vaiva ole.

      Meillä tuli ainakin lastenhuoneesta aika ihana kun laitettiin sellanen oravapuutarra seinälle. Ja pikkuneiti tykkää. Toki se on ollu aina ihan hulluna oraviin ku mummolan pihassa niitä juoksentelee vähän väliä. Mutta onhan se ihana ku aamuisin niitä tarraoravia pitää ihastella ja niille pitää jättää aina ruokakippo hoitopäivän ajaksi pöydälle siihen viereen.

      Suosittelen siis harkitsemaan sisustustarroja, ne on vaan niin helppoja ja niitä löytyy moneen lähtöön.

    • Anonyymi

      Jos sattuu olemaan säkkituoli niin väriä voi vaihtaa pussilakanan avulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe