Miten lesbo isketään?

miewwwaan

Mie vasta tulen tässä pikkuhiljaa enemmän ja enemmän kaapista. Yksi lesbosuhde on takana elämässä ja tuntuu että lisää on saatava. Ihastuksia on monen monia ja itse pääosin ihastun lyhythiuksisiin lesboihin. Nytkin on käynyt niin. Miten tämmöinen hitusen pyöreä (ihan normaalipainoinen mutta vatsaa on kun olen pari lasta aikoinaan väkertänyt) vaikkakin sporttinen tavallisen naisen näköinen nainen oikein voisi kiinnittää sporttisen melko lyhythiuksisen naisen huomion? Mikä on se juttu millä nainen hurmataan (on ihan julkisesti lesbo)? Auttakaa nyt kun kyse ihan hyvänpäiväntutusta joka vaan yhtäkkiä napsahti. Hän tuskin minua juuri on huomannutkaan (tietää kyllä..). Mutta en näytä lesbolta, niin kelpaanko? Lapset tehtynä, perhe siis perustettuna, loppuelämäksi mieluusti nainen vierelle :)
N39

12

1226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fault

onhan se vaikea asia, miten nyt toinen saadaan ihastumaan tai edes tutustumaan. On olemassa tietysti yksi salainen lesbotapa, se on kerrotu vain hyvin harvoille ja valituille. Moni ei edes osaa uneksia kuinka helppoa koko iskeminen on.
      Mä nyt voin jakaa sen salaisuuden koska on kaunis päivä ja jokainen ansaitsee rakkautta elämäänsä.
      Mene juttelemaan, tutustu, katso miten teillä alkaa juttu sujumaan, ole kiinnostunut mitä hän sanoo, ole avoin, hauska, reipas.

Varmasti olisi ihanaa jos saisi naisen kun sanoo kaksi sanaa, mutta jos ei tunne toista eikä hän sinua, iskeminen on väärä sana, silloin hurmataan. Se on yhtä helppoa kuin iskeminenkin. Tee toiselle ajasta sinun seurassa hauskaa, kiinnostavaa jotta hän jää kaipaamaan lisää.

Muista että jos homma on kuin kävelisi juoksuhiekassa, on pieni mahdollisuus ettei teistä tule paria tai edes kavereita.

Näe vaivaa, heittäydy, ole rohkea ja ota riskejä. Hurmaa ja hurmaannu. Yksinkertaista.

• ihmetyttää

Faultin sarkasmi puree :)

Ei kannata teeskennellä olevansa kiinnostunut toisen jutuista, harva nimittäin on.
        Jyvät erottaa aika nopeasti akanoista.
        Eikä ylipäätään teeskennellä yhtään mitään mitä ei ole. Sellaiset väsyvät suhteeseen hyvin nopeasti, saati ne, joita on huijattu luulemaan että toinen on ihanaakin ihanampi.

Ihmetyttää suuresti miten 39v. ei tiedä kuinka naisia lähestytään.
        Ihan samalla lailla vaikkapa kuin sinuakin on.

• OstaKissaMielummin

Mistä näitä epävarmoja rouvia tulee? Onko kesä herätellyt etsiskelemään naista tällä kertaa kun lapset on tehty ja miehet nyt tylsistyttää? Ole hyvä ihminen oma itsesi, se kelpaa kenelle kuuluu kelvata! Sitä saattaa alkaa kiinnostaa tai sitten ei. Lesbo on ihminen, ei mikään salaliitto ja persoona on tärkeintä parisuhteessa. Toivottavasti saat "lisää", vaikka ilmaisit asian aika esineellistävällä tavalla. (en haluis olla kelleen lisää mitään vaan ihminen ja rakastettu, erityinen joku)

• heraajo

Mulla on kolme lasta eikä vatsaa yhtään, loukkaa tuollainen yleistys että lasten jälkeen jotenkin plösähtää. Ei me kaikki plösähdetä. Itse taidat olla joku normi, muka laiha hyvännäköinenn nainen.

• alkuperrrr

Puhuin itsestäni tämän vatsan kanssa, enkä muista :). No mun mielestä mies on helpohko iskeä, mutta nainen...hmmm siinä on jotain salaperäisempää. Lähtökohtaisesti kukaan ei oleta sun olevan kiinnostunut, ja mäkin olen sosiaalinen ja paljon ystäviä, ja en oo kenestäkään ystävästäni kiinnostunut. En osaa siis toimia oikein oikein. Koska ensin pitäisi ystävystyä, tai kaveerata, niin kuin muidenkin ihmisten kanssa. Mutta sitten kun ollaan jo kaverit, niin yhtäkkiäkö siinä sitten vaan ilmoitat että terve oon ollu ihastunut sinuun koko ajan. Sit jos toinen ei olekaan, menis sekin kaveruus. ÄH.
      Juu onhan tässä tullut tehtyä elämässä vaikutus vaikka kehen ja tullut pakkejakin yhtä lailla, kunhan nyt kyselin, sorry.

• fault

ei sun tarvi kaveriksi alkaa, vaan hurmaat, en tiedä miten se nyt on niin vaikeaa. Jos kemiaa ja kipinää alkaa löytymään niin ei siinä tarvi miettiä miten ilmaista asia. Sä et hurmaa ketään ilmoittamalla että olet ihastunut johonkin, jos ette edes tunne. Vaan sun pitää saada hänet nauttimaan seurastasi, silloin hän haluaa lisää seuraasi.
        Joku on sanonut että nainen valloitetaan kuin vuori, askel kerrallaan.

Jos sä et löydä itsestäsi naisenhurmaamiskykyä niin paska homma. Se ei ole kuitenkaan vaikeaa, se on toinen juttu syttyykö hän sinulle. Silloin homma takkuilee ja etkoille ei tule jatkoja.

Älä mieti liikoja, mene puhumaan ja tutustumaan.

• yöks

Kuvottavat nämä bisse naiset jotka ovat lupautuneet miehelle, tehneet tämän kanssa lapsetkin ja nyt rikkovat sitten perheen särkien miehensä sydämen. Sitä voi miettiä kuinka luotettava kumppani on bisse joka hylkää kyömästi ihmisen jota joskus väitti rakastavansa ja jolta sai vilpitöntä rakkautta.

• ihastunuttttt

Kai miehistä ihan samoin erotaan kuin naisista. Ja jos on noin ahdaskatseinen siinä asiassa että ehdottomasti on aina pitänyt olla vaan naisen kanssa, niin toisaalta en minäkään sellaista ihmistä halua. Ihastun ihmiseen, ja olen tosi ihastunut naiseen, jos se että olen ollut sekä miesten että naisten kanssa, tehnyt lapsia ja perustanut perheenkin aikanaan, on este, niin enpä sille mitään voi. Miksi menneisyys estää nykyisen onnen? Miksi pitää olla niin ahdaskatseinen? Miksi ei voi rakastaa täysillä sitä ketä nyt? Onko mennyt parisuhde myös naisen kanssa este uuteen suhteeseen naisen kanssa? Onko parempi että nainen on elänyt yksistään sinkkuna koko elämänsä ilman mitään suhteita? Kuulkaa, kun tämä maailma ei ole niin mustavalkoinen!

• ahdasmielisetonyök

Samaa mieltä eli miksi jotkut lesbot on niin mustavalkoisia. luuletteko ettei lesbot eroa, vainko bisset särkevät sydämiä? Jotkut haluavat perheen, eivätkä välttämättä ole varmoja suuntautumisestaan nuorena! Jotkut taas rakastuvat ihmiseen, ei siihen mitä siellä jalkovälissä on. Silloin sanoisin että moni bi on se joka oikeasti rakastuu ihmiseen, välittämättä sukupuolesta. Jokainen saa toki olla mitä mieltä tahansa, mutta en huolisi lesboa jolla noin kapea maailmankuva. Minusta ketä tahansa saa rakastaa, eikä siitä kuulu toisten arvostella. Ihminen joka rakastuu miehiin JA naisiin, ei ole sen enempää pettäjä kuin täyslesbo. Kyllä se asia on muista asioista kiinni. Ei myöskään siitä, että on joskus perustanut perheen, ja eronnut, tule sen pahempaa, kuin muista.

• Pgffkk

Onko sitä vaikea uskoa, että joillekin on vaan näin: En halua naista, joka on tehnyt lapset ja ollut pitkään miehen kanssa. Siinä on ero naiseen, joka on ollut jo pidempään tietoinen suuntautumisestaan ja elänyt heteroelämän ulkopuolella rohkeasti, eikä kangistunut odotusten kaavoihin. En halua kenenkään prosessiin, jossa tullaan kaapista ulos myöhemmällä iällä, nyt vasta ollaan valmiita kun kaikki elämässä miesten/miehen kanssa koettu tai pahimmassa tapauksessa vielä ollaan myös miehen kanssa. En halua olla mikään äitipuoli ja olla suhteessa, missä lasten isä pyörii mukana pakostakin. Kyllähän teitä on sen verran, että toisistanne ja suvaitsevaisemmista löydätte seuraa, vaikkei kaikkien osalta kiinnostusta löydy puolin toisin?

• Pgffkk

Sitä vielä ihmettelen, että ajattelitteko, että kaikki lesbot on innoissaan, kun nyt haluattekin olla naisten kanssa? Että nämä kysymykset täyttyisivät vinkeistä, että näin lesbo isketään ja onpa jännää kun uskallat nyt naista lähestyä? Hyvä kun jätit miehet? Monille meistä lesbous on niin normaalia elämää, ettei siitä jaksa tehdä tuollaista kohkausta, olla kuin teini-ikäiset tytöt jännän äärellä? Ehkä osa meistä pitää uskollisuutta tärkeänä, eikä kannusta parisuhteiden ja perheiden rikkomiseen, vaikka kyseessä olisi mies?

• ihastunuttttt

Ei ei, en ajatellut kenenkään olevan innoissaan :D. Ajattelin vaan jos jollain olisi jotain erityisempää vinkkiä antaa, kun en ole korostanut koskaan että olen lesbo, päinvastoin lapsineni en siltä vaikuta, että miten tuoda asia esille niin että toinen tajuaa. Mitään perhettä en ole naisen takia rikkomassa, sehän on rikkoutunut jo. Ja siis ei tietenkään kenenkään tarvitse hyväksyä minun elämääni ja ottaa mitään äitipuolen roolia. Ei missään nimessä. En minäkään halua kumppania, joka ei ole valmis hyväksymään mennyttä, tai lapsiani. Missään nimessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe