Tänään Keltaisessa ruusussa ketään?

keltsupari

Keski-ikäinen aviopari käymässä Helsingissä ja ajatteli käydä keltaisen ruusun keinua testaamassa :)

Olisikohan siellä tänään muita ryhmäseksistä kiinnostuneita?

22

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keltsupari

      noin 20.30 - 21 alkaen...

    • Mitenkäs.muuten

      On.
      Miehiä.
      Keskenään.

    • Kyllähän siellä varmasti on heteroitakin. Saako tulla katsomaan?

      • keltsupari

        tootahan toki ;)


      • En päässyt taannoin paikalle, mutta ehkä joskus vielä onnistuu.


      • Sitä.on.liikkeellä
        leow kirjoitti:

        En päässyt taannoin paikalle, mutta ehkä joskus vielä onnistuu.

        Tuota on etenkin tällä foorumilla runsaasti liikkeellä. Sitä tulemista harvemmin.


      • keltsupari
        Sitä.on.liikkeellä kirjoitti:

        Tuota on etenkin tällä foorumilla runsaasti liikkeellä. Sitä tulemista harvemmin.

        hahahaha tuli sinne muutama typerys naisen toivossa :) istuin tupakkipaikalla ja naureskelin kun nämä typerykset pyörivät naista hakien


      • senkinnuija

        On hyvin vaikeasti ruuvit löysällä ihmisellä,joka noin pahansuovasti höynäyttää ihmisiä ja pilkallisesti nauraa päälle.
        Seksi on iloinen asia ja sen puute keljua.....ei siihen päälle tarvita tuollaisia törppökustaita.Hanki elämä.


      • Miesten-maailma
        keltsupari kirjoitti:

        hahahaha tuli sinne muutama typerys naisen toivossa :) istuin tupakkipaikalla ja naureskelin kun nämä typerykset pyörivät naista hakien

        Mitä sitä naista sieltä hakea? Imeviä suita ja tiukkoja anuksia on tarjolla vaikka kuinka.
        Ei kai kukaan ajatteleva oleta naisten viihtyvät tuossa maailmassa.


      • keltsupari kirjoitti:

        hahahaha tuli sinne muutama typerys naisen toivossa :) istuin tupakkipaikalla ja naureskelin kun nämä typerykset pyörivät naista hakien

        Mikä siinä niin nauratti, jos joku hakee seuraa-miestä tahi naista? Taidat olla hieman rajoittunut peräkammarinpoika. Seksuaalisuus on hieno asia ja kaikki käy kunhan muistaa ettei tekemisillään loukkaa toista ihmistä. Voisit molopää hieman miettiä ja mennä itseesi.


      • Sama-meno
        leow kirjoitti:

        Mikä siinä niin nauratti, jos joku hakee seuraa-miestä tahi naista? Taidat olla hieman rajoittunut peräkammarinpoika. Seksuaalisuus on hieno asia ja kaikki käy kunhan muistaa ettei tekemisillään loukkaa toista ihmistä. Voisit molopää hieman miettiä ja mennä itseesi.

        Menisit Voqueen katsomaan naisia. Yhtä paljon ellei enemmänkin kuin Keltsussa.


      • Sama-meno kirjoitti:

        Menisit Voqueen katsomaan naisia. Yhtä paljon ellei enemmänkin kuin Keltsussa.

        Tuntuu olevan omakohtainen tieto asiasta. Taidan jättää kuitenkin väliin kun sinä siellä kavereittesi kanssa touhuat.


      • Siinä-se
        leow kirjoitti:

        Tuntuu olevan omakohtainen tieto asiasta. Taidan jättää kuitenkin väliin kun sinä siellä kavereittesi kanssa touhuat.

        Rinkiin vaan mukaan. Itsehän sanot olevasi "seksuaalisesti monitahoinen, vailla vapaamielistä seuraa".

        Tuosta vapaamielisestä tulee mieleen hauska juttu ohjelmasta Kuningaskuluttaja. Käsiteltiin matkoja ja Aurinkomatkoilta kysyttiin, miksi he eivät varota matkailijoita Naxoksen homopaikasta. Aurinkomatkat vastasi, että kyllä kohdekuvauksessa lukee, että kansainvälinen vapaa ilmapiiri voi hämmentää.

        Olkaamme kansainvälisesti vapaamielisiä!


    • Muutamia kertoja käyneenä voin sanoa että ihan mukavaa, laadukasta m m n seuraa ollut.. toki vähän ennakkoon sovittuna, ja todellakin, suurin osa kävijöistä laaduttomia yksinäisiä miehiä. Toki pointtihan on kun porukka kerräntyy ympärille ja.. No mut muutama kiva kokemus näin kimppaorientoituneena hetskumiesnäkökantista ;)

      • sprotparihäme

        Olemme olleet vaimon kanssa 2 kertaa tuolla ja paikalla on ollut pelkästään vanhoja homomiehiä.

        Todellakin kannattaa sopia etukäteen treffit jos siis haluaa pariskuntana miehiä kimpoille ettei käy kuten meillä.


      • sasu1234523

        Tänään olis tarkotus Tampereelta ajella sinneppäin, oiskohan siellä tälläiselle nuorelle heteromiehelle käyttöä?


      • Kyl-on
        sasu1234523 kirjoitti:

        Tänään olis tarkotus Tampereelta ajella sinneppäin, oiskohan siellä tälläiselle nuorelle heteromiehelle käyttöä?

        Jep. Bakih-miehet päivustävät just kaltaisias.


      • kivahalukas
        sprotparihäme kirjoitti:

        Olemme olleet vaimon kanssa 2 kertaa tuolla ja paikalla on ollut pelkästään vanhoja homomiehiä.

        Todellakin kannattaa sopia etukäteen treffit jos siis haluaa pariskuntana miehiä kimpoille ettei käy kuten meillä.

        Mistä voin löytää "kimppamiehen n.50v",kukaan tuttavani ei suostu?


    • Miehet-ringissä

      Siellä Keltsussa se kimpparinki pyörii ihan joka ilta.

      • kivahalukas

        Siis mä olen nainen:)...en erota heti näitä suuntautumisia:)


      • Ei-haittaa
        kivahalukas kirjoitti:

        Siis mä olen nainen:)...en erota heti näitä suuntautumisia:)

        Sit näät kui miehet keskenään.


      • kivahalukas

        Höpö höpö,se ei mua kiinnosta.Suon heille tottakai sen,mutta haluaisin itse myös ja enkä erota päältäpäin mitkä "housut"on kenellekin tarkoitettu,tai paremminkin housujen sisältö:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      208
      1685
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1110
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      927
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      817
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      586
    Aihe