jos kyse on bluffista , on maksuni ilmiömäinen ja jatkan entiseen tapaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. vai toinen vaihtoehto , teillä on todellakin käsi ja koen elämäni nöyryytyksen. tämä pokeritermein ja mitä oppinut , niin yleensä ei kannata maksaa vaan luovuttaa suosiolla , mutta ongelma tässä on se että teitä on monia ja minua vain yksi. useampi aivo toimii paremmin kuin yksi jos kollektiivisesti ajatellaan. mutta taas toisaalta joukossa tyhmyys tiivistyy.
pitäiskö luovuttaa , maksaa vai jopa korottaa ?
kyse on siitä maksanko ?
8
<50
Vastaukset
- sivusta_
Ei ihmissuhteiden/tunteiden pitäisi olla kaupankäyntiä...
- valitettavasti
mutta kun se on
- totuus_on_tämä
Jos ois kyse musta ja susta, mä korottaisin
- mitä_mieltä
maksaisin instana , mutta kyse ei ole susta eikä musta , eihän ?
- totuus_on_tämä
En tiedä, mä haluun vaan mun hanin
- mitä_mieltä
totuus_on_tämä kirjoitti:
En tiedä, mä haluun vaan mun hanin
mees ny paneen sitä tyttöystävääs välillä äläkä täällä renkuta
- oikeitaratkaisuja
Minulla ja hänellä ainakin on tilanne, että ollaan samalla puolella, jos toinen pelaamassa niin toinen jakamassa kortteja. Itse jakaisin hänelle hyvät kortit, jotta helpompi pelata, oli vastassa ketä vaan ; ) Ei vastakkain eri puolella, siis. Mutta ap: lle neuvo, luota vaistoosi, kun tiedät korttisi?
- hitaat_
Jos pelaa esim nettipokeria, niin yleensä vastustajia on monta ja niiden ilmeitä ei edes näe. Joten vielä vaikeampaa katsoo bluffit. Kaikissa tapauksissa oli pokeripöytä vertauksellinen tai ei pitää luottaa vain vaistoonsa ja ehkä myös miettiä montako niitä vastustajaa oikeasti on. Esim ristiseiska on kahdestaan loputtoman hidasta, niin kai pokerikin. Vaikea edetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4376190- 875480
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514487- 824005
- 543996
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309