Tietääkö joku mitä rimaa nuo lauteiden välitilaan myytävät välitilaritilät on? mitkä on mitat eli paksuus ja leveys ja pyöristys? onko saatavana irtona?
saun lauteiden väliritilä
4
978
Vastaukset
- Timpermanni58
Tämäkin siihen sopii, mitallisteuuna, jotenkin höylätty, ja ilmeisesti kuusta!
Periaatteessa höyltty kuusirima, moko lähes mikä vaan, tämä vaan ei varmaan pahasti vääntelisi! - teeseitsereiska
Kyseleppä siltä ritilän myyjältä, sen pitää tietää. Itse tein ne ritilät lämpökäsitellystä haapalaudelaudasta. Puutavaraliikkeessä ajoivat sen laudan kahtia, jolloin tuli juuri sopiva leveys rimaan. Siitä vain sitten tekemään ritilää. Samoin tein selkänojat lauteiden taakse seinälle, niin että kahden normaalin laudelaudan väliin laitoin kaksi noita rimoja. Väitän, että tuli paremmat väliritilät ja selkänojat, kuin ostamalla valmiita kaupasta. Itse tein lauteetkin, koska ns. lauteita tekevät firmat antoivat järjettömiä kustannusarvioita. 1500-2000 euroa olisi pitänyt maksaa mittatilaustyönä tehdyistä lauteista ja vielä itse olisi pitänyt ruuvata kiinni seinälle. Nyt maksoi lauteet kaikkineen 500 euroa. Huom materiaali on silti samaa lämpökäsiteltyä haapaa.
- tyyyyt
Joo pitänee kysyä...parissa kaupassa katselin rima- ja laudepuutavarahyllyjä, mutta tuota väliritilässä ollutta haapa rimaa (joka oli ehkä noin 30mm paksua ja 40mm leveää reunoilta pyöristetttyä) ei löytynyt irtotavarana mistään. Käyttäisi sitä itse lauteisiin.
Paljonko muuten perivät tuosta laudan kahtia ajosta ja tuliko kunnollista jälkeä?
- fasadasd
tätä se on ollut
http://www.puutukku.fi/index.phtml?C=71&product_id=23&s=37
28x40 ja pyöristetyt reunat yhdellä pinnalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977