Tietääkö joku mitä rimaa nuo lauteiden välitilaan myytävät välitilaritilät on? mitkä on mitat eli paksuus ja leveys ja pyöristys? onko saatavana irtona?
saun lauteiden väliritilä
4
1033
Vastaukset
- Timpermanni58
Tämäkin siihen sopii, mitallisteuuna, jotenkin höylätty, ja ilmeisesti kuusta!
Periaatteessa höyltty kuusirima, moko lähes mikä vaan, tämä vaan ei varmaan pahasti vääntelisi! - teeseitsereiska
Kyseleppä siltä ritilän myyjältä, sen pitää tietää. Itse tein ne ritilät lämpökäsitellystä haapalaudelaudasta. Puutavaraliikkeessä ajoivat sen laudan kahtia, jolloin tuli juuri sopiva leveys rimaan. Siitä vain sitten tekemään ritilää. Samoin tein selkänojat lauteiden taakse seinälle, niin että kahden normaalin laudelaudan väliin laitoin kaksi noita rimoja. Väitän, että tuli paremmat väliritilät ja selkänojat, kuin ostamalla valmiita kaupasta. Itse tein lauteetkin, koska ns. lauteita tekevät firmat antoivat järjettömiä kustannusarvioita. 1500-2000 euroa olisi pitänyt maksaa mittatilaustyönä tehdyistä lauteista ja vielä itse olisi pitänyt ruuvata kiinni seinälle. Nyt maksoi lauteet kaikkineen 500 euroa. Huom materiaali on silti samaa lämpökäsiteltyä haapaa.
- tyyyyt
Joo pitänee kysyä...parissa kaupassa katselin rima- ja laudepuutavarahyllyjä, mutta tuota väliritilässä ollutta haapa rimaa (joka oli ehkä noin 30mm paksua ja 40mm leveää reunoilta pyöristetttyä) ei löytynyt irtotavarana mistään. Käyttäisi sitä itse lauteisiin.
Paljonko muuten perivät tuosta laudan kahtia ajosta ja tuliko kunnollista jälkeä?
- fasadasd
tätä se on ollut
http://www.puutukku.fi/index.phtml?C=71&product_id=23&s=37
28x40 ja pyöristetyt reunat yhdellä pinnalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315743
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134844- 1972429
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661810Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801773Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361499En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741417Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205