Moro!
Koneessani on nyt Windows 7 käyttis ja tuossa näytön oikeassa alakulmassa
on se "Get Windows 10" ikoni, eli olen oikeutettu ilmaiseen
päivitykseen kunhan Windows 10 ensin vaan julkaistaan.
Nyt koneessani on Sata kovalevy.
Haluaisin Windows 10:n käyttöönoton yhteydessä
ottaa samalla käyttöön uuden SSD-levyn.
Pitäisikö ennen Windows 10:n latausta ja asennusta "kloonata" jotenkin
nykyisen Sata levyn sisältö ja käyttis SSD-levylle?
Ja sitten kun kloonattu Windows 7 on SSD-levyllä, ladata
siihen päälle netistä se Windows 10?
Vai kannattaisiko Windows 7 ensin asentaa SSD-levylle ihan
kokonaan uusiksi? Eli puhdas uusi käyttiksen asennus? *huoh*
En siis haluaisi maksaa Windows 10:sta mitään ylimääräistä kun kerran olen
jo nyt oikeutettu siihen ilmaiseen päivitykseen.
Miten te hoitaisitte homman kotiin?
Tackar! =)
Windows 7 >> Windows 10 ja SSD-levylle asennus
Kotikokki-85
5
181
Vastaukset
- rottenpotatoes
Helpoimmalla loppupeleissä pääset kun asennat seiskan puhtaana SSD:lle.
Ei se asennus niin kauaa vie. - oiskonäinhä
Odota että w10 on latautunut siihen w7 levylle. Sitten ssd kiinni ja asentaessa ohjaa w10 asennus siihen ssd levylle. Samalla saat puhtaan asennuksen. Nyt vaan tarvii oottaa että julkaistaan tuo w10.
- puhdasasennusparas
Aina puhdasasennus SSD levylle. Tämä on paras vaihtoehto.
- kyljämptionnii
joensuulainen on nyt vaan hiljaa
- ripulia_ketjussa
Joensuulainen ei ollut hiljaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517033Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414774HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002718- 1411989
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161479
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki211263mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111153