Kertokaa te ketkä itse maksatte kuukausittain ulosottoon maksusuunnitelman mukaisesti, lähetättekö joka kuukausi palkkatiedot, tai niitä tietoa tarkistetaan jossain välissä? Miten olette sopineet?
UO:n maksusuunnitelma
5
<50
Vastaukset
- uovelkanen
Olen kuukausittain lähettänyt palkkalaskelman sähköpostilla.
- 36346
Mitään järkeä vaivauta kuukausittain lähettämään lappuja ja lippuja..miksi et anna mennä vaan palkasta suoraan?? Jos sulla on paljon velkaa ja ulosotto kestää useammankin vuoden niin itse maksamalla joudut maksamaan uo:n taulukkomaksuja loppuun asti, suoraan palkasta ulosmittaamalla nekin loppuu 2 vuoden jälkeen.. Lisäksi jos on tiukkaa muutenkin niin palkasta ulosmitattu summa huomioidaan toimeentulotuen laskennassa menoiksi..
Jne jne
Noi toki vaan siinä tapauksessa jos tosiaan on velkaa paljon ja pitkä maksuaika..
- Sandra789
Jouduin ulosottoon jouluna 2010. Syksyllä 2011 oli velkaa siellä noin 24000e. Sen jälkeen on palkastani pidätetty automaattisesti. Nyt velkaa noin 11000e. Pitkään aikaan, noin vuoteen ei ole ulosottoon mennyt mitään. Olisinko kuivilla kahdessa vuodessa?! Tuossa viimeisen reilu vuoden olen lyhentänyt tai on lyhennetty vähemmän koska olen ollut äitiyslomalla ja hoitovapaalla. Mutta nyt töihin palatessa menee kuukausittain tilistä riippuen 500-700e /kk.
- dannee
Mulla joka kk sama palkka ja kerran vuodessa ovat pyytäneet palkkalaskelman nähtäväkseen.
- muutenloppuumaksut
Vaadin velkojeni lyhentämistä kreikan tavoin,HETI!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760