Mulla on pääsykokeet kylläkin vasta edessä vajaan vuoden päästä, mutta olen ymmärtänyt, että pääainetta valittaessa kannattaa hieman miettiä mihin kauppikseen hakee ensisisijaisesti.
Mä haluan päästä kauppikseen ja sen jälkeen nimenomaan pankkiin töihin, se vaikuttaa sellaiselta siistiltä sisätiloissa tapahtuvalta työltä josta itse olen ainakin kiinnostunut. En kuitenkaan halua pelkäksi kassavirkailijaksi/neuvojaksi, siksi tähtäänkin kauppikseen, mutta mikä pääaine minun kannattaa valita ja mihin kauppikseen kannattaa pyrkiä? En todennäköisesti pääse akselille Aalto-Turku-Tampere joten ne pitää - valitettavasti - jättää pois laskuista.
Mikä pääaineeksi jos haluaa pankkiin töihin?
7
114
Vastaukset
- JPSachs
Riippuu toki siitä, mitä haluat siellä pankissa tehdä. Rahoitus pääaineeksi, niin on parhaimmat mahdollisuudet. Myös taloustiede rahoitus yhdistelmä ajaa lähes saman asian.
- Ookkovarma
Jos haluat pankkiin töihin niin kannattaa miettiä onko myyjäksi. Pankin työntekijöistä 90% on myyjiä. Pankkityö ei ole sellaista asiakkaiden palvelemista mitä 10 vuotta sitten. Kokoajan puhutaan myynnistä, kovat myyntitavoitteet ja uralla pääsee neuvojasta eteenpäin jos myynnit on kunnossa muuten ei. Kansantaloustieteilijöitä aika paljon, myös rahoitus ja laskentatoimi. Oon ite ollut pankissa töissä (KTM laskis) nyt jos pääsisin valitsemaan niin miettisin ehdottomasti jotain muuta. Ihmiset eivät tule enää pankkii, joten puhelin tulisi olemaan korvalla ylipuolet ajasta.
- Ettänäin_
Aivan, ja tuossa puhelimen pitämisessä korvalla täyspäiväisesti piilee tietenkin todistetusti syöpäriski... Tosin handsfree -laitteella tämäkin on korjattu. :)
- vitunburgeri
Ettänäin_ kirjoitti:
Aivan, ja tuossa puhelimen pitämisessä korvalla täyspäiväisesti piilee tietenkin todistetusti syöpäriski... Tosin handsfree -laitteella tämäkin on korjattu. :)
Syöpäriski :D ja vielä ''todistetusti''. Ionisoimattoman säteilyn syöpäriskistä ei ole missään mitään näyttöä. Se ei aiheuta DNA-vauriota.
http://www.cancer.gov/about-cancer/causes-prevention/risk/radiation/cell-phones-fact-sheet - Ettänäin_
Joku ei tajunnut läppää... :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516430Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki904581- 564403
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243398- 2003088
- 412835
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202686mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132679- 1561611
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3281536