Hei,
Lähden Nykkiin lokakuuksi ystävän luo, joka päivät pitkät töissä.
Minä 40 nainen, suht seurallinen, voisin kaiva suomenkielistä juttuseuraa kahvilaan tai nähtävyyksiä katsomaan keskellä päivää.
Kukaan New Yorkissa lokakuussa 2015?
6
66
Vastaukset
- KirsiNewYork
Nostanpa tätä..
onko kukaan "varttuneempi" ollut New Yorkissa "itsekseen"? Miten aika kului? Mietiskelen lähtöä mm Niagaralle, bussilla. - sopiiko_myös
samaan asuntoon ? laita yhteystieto,vastaan.
- KirsiNewYork
HeI, valitettavasti työsuhdeasuntoon ei mahdu :)
Kannattaa katsella airbnb kautta asuntoja, jos pidempään aiot viipyä kaupungilla. Ja vähän kauempaa kuin Manhattan.
Milloin olet lähdössä ja "kuka" olet?- sopiiko_myös
ajattelin olla kuukauden,kuten sinäkin. taitaa jäädä,koska yksinolo ja kuljeskelu ei mukavaa ja asunto lienee kiven alla...ja kallista yksin. olen ikämies ja siksi arvostaisin juuri hieman nuoremman kanssa kulkemista kieli ym. katsantojen takia.
olen ollut kerran new york:ssa,siksi kiinnostaa näkeminen ja kokeminen edelleen.
- kirsiNewYork
Hei, ne hotellit ovat kalliita, mutta asuminen 'toisten' asunnoissa ei niin kallista. Kannattaa katsella niitä sivustoja ja hiukan kauempaa kuin Manhattan. Meilläkin asunto 20 km Manhattanilta, mutta junalla ja metrolla pääsee. Ehkä näemme joku päivä New Yorkkilaisessa kahvilassa :)
- varttunut
New York on mukava paikka ja kyllä siellä kuluu pitempikin aika. Yksin olen sielläkin joutunut olemaan niin kuin monessa muussakin paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098