Olen aikeissa myydä vanhan omakotitaloni Pälkäneellä ja mietin juuri välittäjää jolle asuntoni annan myyntiin.
Olisiko kellään antaa vinkkejä?
Hyvä kiinteistönvälittäjä Pirkanmaalla
3
510
Vastaukset
- Temezki26
Itse käytin Mikael Riippaa Huomilta. Mikaelilla asunnon markkinointi oli laadukasta,ilmoitus ja esitteet selkeitä ja tekipä hän videoesittelynkin asunnostani. Vaikeasta ajasta huolimatta asunto myytiin parissa kuukaudessa. Käytän häntä varmasti myös tulevaisuudessa.
- Tomiku
Minä käännyin Tampereen Huomilta Miikka Launiaisen puoleen. Arvio, kuvat ja näytöt hoidettiin laadukkaasti ja asunto myyntiin nopeasti. Koko prosessin olin selvillä missä mennään. Luotettava kaveri!
- Mikke34
Käännyin lopulta kaksikon Jimi Kuitunen & Miikka Launiainen puoleen. Asunnon kävi kuvaamassa ammattilainen. Laadukkaat kuvat sisältä joissa asunto näytti huomattavasti paremmalta kuin oikeasti oli ja helikopterilla videokuvaa Pälkäneen palveluista. Asunto nettiin, ensi näyttö viiden päivän päästä, Facebook mainonta pyöri, ensinäytöllä 25 henkilöä katsomassa ja seuraavana päivänä tarjous joka oli enemän kuin pyysimme. Todella upeaa toimintaa, varsinkin kun Pälkäneellä olevan vanhan omakotitalon myynti ei ole helpoimmasta päästä. Koko prosessiin meni alle kaksi viikkoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202793Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371804Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3341626- 151398
- 301117
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai641095- 231010
- 64999
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57921- 39874