Olen aikeissa myydä vanhan omakotitaloni Pälkäneellä ja mietin juuri välittäjää jolle asuntoni annan myyntiin.
Olisiko kellään antaa vinkkejä?
Hyvä kiinteistönvälittäjä Pirkanmaalla
3
689
Vastaukset
- Temezki26
Itse käytin Mikael Riippaa Huomilta. Mikaelilla asunnon markkinointi oli laadukasta,ilmoitus ja esitteet selkeitä ja tekipä hän videoesittelynkin asunnostani. Vaikeasta ajasta huolimatta asunto myytiin parissa kuukaudessa. Käytän häntä varmasti myös tulevaisuudessa.
- Tomiku
Minä käännyin Tampereen Huomilta Miikka Launiaisen puoleen. Arvio, kuvat ja näytöt hoidettiin laadukkaasti ja asunto myyntiin nopeasti. Koko prosessin olin selvillä missä mennään. Luotettava kaveri!
- Mikke34
Käännyin lopulta kaksikon Jimi Kuitunen & Miikka Launiainen puoleen. Asunnon kävi kuvaamassa ammattilainen. Laadukkaat kuvat sisältä joissa asunto näytti huomattavasti paremmalta kuin oikeasti oli ja helikopterilla videokuvaa Pälkäneen palveluista. Asunto nettiin, ensi näyttö viiden päivän päästä, Facebook mainonta pyöri, ensinäytöllä 25 henkilöä katsomassa ja seuraavana päivänä tarjous joka oli enemän kuin pyysimme. Todella upeaa toimintaa, varsinkin kun Pälkäneellä olevan vanhan omakotitalon myynti ei ole helpoimmasta päästä. Koko prosessiin meni alle kaksi viikkoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750