MAHTAVAA, KUN LÖYTYYYYYYY MIEHINEN SIIS TODELLAKIN MIEHINEN SYNTYMÄSTÄÄN SUOMALAINEN MIES, JOKA LÄHTI HUHTIKUUSSA 2015 KÄVELEMÄÄN RAJAA PITKIN SIIS KOKO SIIIIISTIÄ SIIS KOKO SUOMEN YMPÄRI.. .MIEHISELLÄ MIEHELLÄ YHTÄ PALJON KÄRSIVÄLLISYYTTÄ, KUTEN MINULLAKIN ON!!!!!!!!!!!...SIIS TODELLAKIN MAHTAVAA, KUN AJATTELEE, ETTÄ HÄN TEKEE SEN ILMAN YHTÄÄN MINKÄÄNLAISTA TUKEA...VIHDOIN JA VIIMEIN, ETTÄ SUOMESSA ON EDES JOKU KÄRSIVÄLLISYYTEENI KATSOTTUNA EDES HIVENEN SAMANKALTAINEN, KUTEN MINÄ!!! KÄRSIVÄLLISYYTTÄ TOSI PALJON TARVITAAN TUOLLAISEEN TEMPAUKSEEN, ITSEHILLINTÄÄ, PSYYKETTÄ, MUIDEN IHMISTEN AJATUKSISTA TÄYSIN VÄLITTÄMÄTTÄ, MUIDEN IHMISTEN PUHEISTA YHTÄÄN MITÄÄN VÄLITTÄMÄTTÄ, ITSEKKYYTTÄ, FYYSISYYTTÄ, TOSI PALJON HUUMORINTAJUA, KOMPENSAATIO KYKYÄ, RAUHALLISTA AJATTELUA, REAALI-AJASSA PYSYMISTÄ, ETTEI TULE STOPPIA, KUN MIEHINEN MIES ON NIMITTÄIN N.PUOLIVÄLISSÄ..KEVÄT VARMASTI OLLUT TOSI MAHTAVAA HÄNELLE, KUN AURINKO EI OLE "POLTTANUT" VIRTAPIIREJÄ...VIHDOIN JA VIIMEIN YKSILÖT ASTUVAT ESILLE, KUTEN MINÄ JO PIKKUPOJASTA ALKAEN NÄIHIN PÄIVIIN ASTI JA TÄLLÄ HETKELLÄ JA LOPULLISESTI!!! Toivotaan, ettei miehiselle miehelle tule RAKKOJA jalan pohjiin. ..jos olisin lottovoittaja niin TAKUUVARMASTI antaisin hänelle 85 000€, kun hän olisi saapunut kotiin ja palautuu kunnolla siis todellakin kunnolla myös psyykkisesti normaali tasolle ja vielä kerran VAUUUUUU....tosi siistiä..hyvä TERO!! Itse aikoinaan olin jääpalojen kylmä vesi siis saavissa 30min seisoma-asennossa LAPSUUDESSANI ja yli -30 asteen pakkaslumeen LAPSUUDESSANI suoraan lumihankeen pyörimään täysin alasti suoraan löylystä..siistiä :)...siis lapsuudessani ja teki tosi mahtavaa SYDÄMMELLE!!...................vielä kerran TOSI MAHTAVAA HEH HEH TERO...anna palaaaaaaaaaaaaaa.................................... :)...............................
TOSI SIIS TODELLAKIN TOSI TOSI
Hai-ite
2
<50
Vastaukset
- sviddumigämage
Ei viddu jäbä piä se naama kii pliis
- MAHTAVAAAAAAAA
HÖ :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908