Moi. Haluisin alottaa cruisailun mutta en ole vielä varma miten. Elikkäs, mistä kannattaa ostaa cruiser netistä vai kaupasta? Mitä merkkiä suosittelette aloittajalle? Onko cruisailu helppoa?
Cruisaileminen
6
<50
Vastaukset
- fGWG
hanki aluks halvin maollinen ja sittenjoku hyvä.
- ghjjjfkzglhxlfhl
ei cruisereita vaan kunnon skeittilauta. ei muovisilla paskoil mitään tee
massaa!- EiNimeä299
Oot itse MASSA. Cruiserit on kunnollisia.
- newyorker
Mäki oon miettinyt että cruiseri ois kiva, mutta toistaseks oon lainaillu kavereide cruisereita :D
Ja nii, kannattaa hankkii sellane suht halpa eka, et jos kyllästyyki, ni ei paljon rahaa mee sit hukkaa. Cruiserit on pelkkää muovipaskaa. Hanki longboard vitun massateini
- Fifkfk
Cruisailu ei oo harrastus. "Haluaisin aloittaa cruisailun" kannattaa ostaa longboard paljon mukavampi ja pehmeempi ajaa eikä oo massa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624