En tunne ikävää sinua kohtaan,,,,,,,,,enkä mitään muutakaan tunnetta........... enintään ja aikaajoin MYÖTÄHÄPEÄÄ............
lopeta jo tuo uikutus !
USKO JO..................
35
<50
Vastaukset
- mulle_
Juu, tiedostan tämän kyllä!!! Tämä oli niin...
- kyllä_uskotaan
ja olet ikävöinti palstalla hänelle kirjoittelemassa , uskotaan me sua :)
- luuletvain
Mikä uikutus??
- Maakutsuu
Voi herranjumala, mitä itserakkautta. Täällä ei ole ketään ihmistä nimeltä mainittu, ja on kyllä melkoista egoismia luulla mitään viestejä itselleen osoitetuiksi siinä määrin, että ihan kirjoittaa aloituksen kaltaisen viestin. Naurettavaa!
- TottaTuriset
Näinhän se on. Aloittajalla ei selvästikään ole kaikki kohdallaan.
- Maakutsuu
TottaTuriset kirjoitti:
Näinhän se on. Aloittajalla ei selvästikään ole kaikki kohdallaan.
Lisäksi ihmetyttää suuresti, miksi aloittaja itse väijyy täällä ikävä-palstalla, jos tunteet ovat mainitunlaiset. Kai stalkkaa viestejä, jotka VOISIVAT olla hänelle. Tosiaan itserakkaus huipussaan.
- nojaaehkä
Kuk sä olet. Uskon jos minulle oli, mutta en tiedä uskonko, että oli minulle, se on jo aivan eri asia. Kerro tarkemmin niin uskoo kenelle on.
- kylmätvedet
Ukuitanko minä, sitten ei voi olla minulle.
Jos kuitenkin kirjoitan uiui, se liittyy korkeintaa, siis aivan selvästi tietenkin, vain ja ainoastaan UImiseen. - Koitajo
uskoa. En uikuta sinun perääsi, enkä muidenkaan. Täällä on paljon samaa alkukirjainta kaipaavia ja ne kirjoitukset eivät tosiaan ole minulta sinulle.
- tietääkylläitse
Kerropa selvemmin tuntomerkit keneltä ja kenelle?? Muuten tälläiset tiedätkyllä viestit on aika naurettavia;)
- ikäväähäntuoon
Tään täytyy olla tuolta rouva tai herra beanilta, joka luulu olevasa ko. jiikoo
- minätiedänilman
palstaa.
- tiedätkylläkuka
mul on ikävä
- entiedäkuinyhden
Ketä ikävä??
- Opetteleolemaan
No tää palsta ei selvästikään sovi sulle, jos ikävöit yhtä ja samalla koet tarvetta kivitellä rumimpia.
- elluhallo
No en minäkään sinua kohtaan.MUTTA SALLITKO ETTÄ SAAN IKÄVÖIDÄ MUITA!
- tiijetäänkyllä
Joo tajusin jo! Lopetan nyt!
- tämä_täältä_tähän
niin kai sitten
- KylläMinäSaanIkävöidä
Minä en ole tietääkseni ketään uikuttanut. Ikävöin kyllä erästä miestä, jota en tule koskaan saamaan, tiedän sen. Saan kuitenkin jatkaa ikävöintiä, se ei ole keneltäkään pois.
- arvaakukakkkk
Jos ja kun ikävoit minua niin varusta itsesi unelmilla... jospa sittenkin... vaikka olemme molemmat varattuja tahoilamme niin silti..... totuus on kuitenkin se että ruoho( en tarkoita huumetta ) on vihreämpää teidän puolella ... voi hyvin ....
- tiedätsinäkin
Tunnet siis jotain kuitenkin, vaikka vihaa sitten. Hyvä merkki ettei ole ihan psyko. Älä sitten olis.......
- sekojatäys
Se jonka olet kuvitellut täällä uikuttavan ei varmastikaan ole hän.
Miten sairas ihminen olet itse kun niin luulet. - todellaikäväpalsta
Tämä on taas joku "sivusta seurannut", joka yrittää heittää kapuloita minun ja "rakkaan" rattaisiin.
- aloittajakin
olen todella sairas...... nykyään kun lääketiede on niin kehittynyt niin täysin terveitä ei olekkaan........
toisaalta ei haukku haavaa tee
*) mikään elämässä ei ole niin riemastuttavaa kuin että, joku ampuu sinua eikä osu !- hyvähyvä
Hyvin heitetty tuohon loppuun. Onhan se.
- kiitossamoin
enää en
enää en tunne
enää en tunne sinua
enää en tunne sinua kohtaan mitään - rakastanainasua
Uskon, mutta toivon ja rakastan myös.
- Ap-taidat
olla aika aktiivinen palstaseuraaja, ja omit itsellesi jotain mikä ei TODELLA ole sinulle.
Mutta kuten sanottu, saahan täältä omia mitä haluaa ja kuinka monta kirjoitusta haluaa, mutta ei kannata pettyä jos ei olekkaan itselle.
ps. Miksi luulet että ne on sinulle osoitettuja kaipauksia? Onko niissä nimi, vai millä perustelet sen että ne tarkoittaa nimenomaan sinua? - älähöpötä
Don't go wasting your emotion, lay all your love on me <3
- toukoaloitus
usko- toivo ( topi ) - rakkaus........
- voivoi_ja_lämminleipä
Myötähäpeää tunnen lähinnä aloituksestasi..
Olet myös melkoinen uikuttaja itse ;)
Tee vaikka sudokua ,niin ei ala ahdistamaan toisten ihmisten kaipaukset täällä. Tämähän (ikävä palsta) on juuri sitä varten..
Eri asia olisi jos kyseinen ihminen häiritsisi sinua viesteillään irl.- waarinpottu
TÄMÄ ON TODELLA IKÄVÄ PALSTA ( vähän kuin meijä mummon porkkana palsta---se kään ei antanut satona kuin vänkkyrää kyrsää. )
- nomatch
Et kai kuvittele, että sulle kirjotan? Heh-heh, en kuule kirjota!!
(J:lle) - kaivosmiehen_tytär
Olen pidättäytynyt uikuttamasta tällä palstalla jo pidemmän aikaa, kun ei nämä kirjoittelut tuo mitään oikeassa elämässä. Ja se on kylmä totuus.
Vaikkakin tunteeni Sinua kohtaan ovat edelleen olemassa. (J:lle).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261