Onko siis merkitystä miten päin sokka laitetaa eli pyöräytetäänkö sokka myötä vai vastapäivään ? Tiedän kyllä että sokan väkäset pitäisi laitaa pysty suuntaan mutta kuinka on tuon asennuksen kanssa ?
Männäntapin sokkien asennus suunta
7
779
Vastaukset
- Hehhenekeke
Ei oo välii
- suuntamies
Riippuu missä laitetaan. Pohjoisella pallon puoliskolla pyöräytetään sokka myötäpäivään ja eteläisellä vastapäivään.
- älkääuskoko
Ei kun se riippuu kampiakselin pyörimissuunnasta. Jos kampiakseli pyörii myötäpäivään sokka pitää olla vastapäivään ja sit toisinpäin.
- virittäjämiäs
Valetta kaikki. Sokat kuuluu asentaa niin että virtauskaasut ei törmää niihin ja tee turbulenssia joka vähentää tehoa. Eli sokat pitää asentaa avoin pää aukkojen suuntaan.
- yritäthuijata
virittäjämiäs kirjoitti:
Valetta kaikki. Sokat kuuluu asentaa niin että virtauskaasut ei törmää niihin ja tee turbulenssia joka vähentää tehoa. Eli sokat pitää asentaa avoin pää aukkojen suuntaan.
Juuri niin päin sitä ei pidä asentaa, koska tällöin sokka voi irrota
- husqvaaaaaaaaaaarna
tarttisko jättää remppa jollekin muulle.............................................................................................................................................................................
- sokkamies
Ei tarvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214