Kaksi ihosyöpää ja rintasyöpä leikkauksineen takana. Nyt todettiin taas pesäke, pieni ja epäselvä, mutta varma kuitenkin toisessa rinnassa. Onko joku ihmisryhmä, jolle syöpä helposti iskee? Koko sukuni on elänyt ja kuollut verenpaineen, kolesteroolin ja angina pectoriksen kanssa. Minulla on tämä taipumus. Tosin verenpainekin on koholla, en yhtään ihmettele.
Mietin vain, kuinka monesta syövästä on mahdollista tervehtyä? Ikääkin on jo yli 80 v.
Vieläköhän on mahdollisuuksia. Odotan jatkoa viikon päästä.
Tänään uutinen
3
162
Vastaukset
- Mammogr
Leikkaus takana, syöpä kukistettu. Tälläkin kertaa.
Vähän vainoharhaiseksi tässä tulee ja miettii kaikkia tuntemuksiaan, onko se nyt syövän merkki vai ruuansulatushäiriö.
Ruljanssi jatkuu vielä eri tarkistuksilla ja fysioterapialla, mutta ihan valoisa tilanne. Toiset menee ensimmäiseen syöpään ja toisilla on montakin erilaista ja jotkut niistä vielä uusii usein.
- syksyniloa
Olen toipunut ex-syöpäpotilas muutama vuosi sitten.
Viime vuonna tuli yllätys, aktiinikeratoosi kasvoillani. Kuukausi sitten se hoidettu syövyttävällä voiteella 3 pv ajan, tulihan ikävä rupi, piti peittää se muutaman päivän laastarilla, etteivät ihmiset järkyty näkemästä.
Nyt se näyttää olevan ok.
No niin, päivä kerralla mennään.
Aloittajalle jaksamishalit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344224Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.472211Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471375- 851210
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381158Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251126Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501071Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161945Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175879- 57865