Kaksi ihosyöpää ja rintasyöpä leikkauksineen takana. Nyt todettiin taas pesäke, pieni ja epäselvä, mutta varma kuitenkin toisessa rinnassa. Onko joku ihmisryhmä, jolle syöpä helposti iskee? Koko sukuni on elänyt ja kuollut verenpaineen, kolesteroolin ja angina pectoriksen kanssa. Minulla on tämä taipumus. Tosin verenpainekin on koholla, en yhtään ihmettele.
Mietin vain, kuinka monesta syövästä on mahdollista tervehtyä? Ikääkin on jo yli 80 v.
Vieläköhän on mahdollisuuksia. Odotan jatkoa viikon päästä.
Tänään uutinen
3
170
Vastaukset 3
- Mammogr
Leikkaus takana, syöpä kukistettu. Tälläkin kertaa.
Vähän vainoharhaiseksi tässä tulee ja miettii kaikkia tuntemuksiaan, onko se nyt syövän merkki vai ruuansulatushäiriö.
Ruljanssi jatkuu vielä eri tarkistuksilla ja fysioterapialla, mutta ihan valoisa tilanne. Toiset menee ensimmäiseen syöpään ja toisilla on montakin erilaista ja jotkut niistä vielä uusii usein.
- syksyniloa
Olen toipunut ex-syöpäpotilas muutama vuosi sitten.
Viime vuonna tuli yllätys, aktiinikeratoosi kasvoillani. Kuukausi sitten se hoidettu syövyttävällä voiteella 3 pv ajan, tulihan ikävä rupi, piti peittää se muutaman päivän laastarilla, etteivät ihmiset järkyty näkemästä.
Nyt se näyttää olevan ok.
No niin, päivä kerralla mennään.
Aloittajalle jaksamishalit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331572- 74955
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290839Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75760Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259715- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O43680- 33593
- 74587
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty52576