Hei. Olen omistanut 4 vuotta gerbuja. Olen kerran poikasiq meinannut teettää sillä, että haluan laumaan lisäystä. Mutta ne jäi haaveeksi koska epäilin asiaa. Riskejä ja kaikkea siihen liittyy.
Mutta olen miettinyt asiaa uudelleen. Haluaisin teettää yhden poikueen. Uroksia mulla on nyt 3kpl. Veljekset ja yksi vanhempi joka asuu omassa terrassaan.
Pitäisi hankkia naaras tai kaksi, sitten kun tilaa on. Muitakin jyrsijöitä on, mutta aika vanhoja alkaa olemaan. Ajattelin ehkä vuoden päästä, mutta on ihan hyvä ottaa nyt jo kertaalleen asioita selville.
Minua kiinnostaisi nämä:
1) Kuinka voin astuttaa yhdellä uroksella yhden naaraan, että ne voi palata takaisin laumoihinsa? kuinka totutan uroksen ja naaraan?
2) Voiko urospoikaset jotka jäisi kotiin, liittää isän ja sen veljen laumaan? (3-5 korkeintaan yhdessä laumassa). Terrat on n. metrin mittaisia, 40cm leveitä ja korkeutta on reilusti.
3) Jos sattuu tapaus, että tulee naksupoikanen ja täytyy lopettaa, kuinka teen sen ITSE nopeasti ja mahd. kivuttomasti? En jää elättämään sairasta poikasta joka on kuolemaisillaan. Enkä halua kommentteja joltain naperoilta kuinka julmaa se olisi. Mutta vielä julmempaa olisi jättää se kitumaan.
4) Riittääkö jos pidän urosta ja naarasta esim. tunnin, ja varmistan että astutus on tapahtunut jne.?
Lemmikkigerbiilien teettäminen
Gerbuvaavi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364485- 491869
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2511614Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2491557Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671061- 661055