kaveri iltalenkille ;)
Olisipa joku
27
<50
Vastaukset
- vastataan_
Kyllä voisin olla sun lenkkikaveri ;)
- lähdevaan
Yhden ihanan naisen kans vois;) Kohta lähen -> Paukkuu kylläkin.....
- eikiitostätä
Mikä paukkuu? Pieru??
- Tulensyöksijä
eikiitostätä kirjoitti:
Mikä paukkuu? Pieru??
Tarkoittaa varmasti salamointia ... jollei sitten metaanipitoisuus ole niin suuri, että peräpääkin lyö tulta.
- Lepoa
sori, raskas liikunta kielletty lääkärin määräyksestä.
- miten_kestät
Vieläkin?
- lukiessatulihiki
ei tänään.
- katsellutsilläsilmällä
Erään koirallisen nuoren naisen kanssa voisin seuraksi lähteäkin.
- EhkäMinulle
"Pakko" tätä kommentoida. Onkohan joku lähdössä lenkille kanssani, ja kukahan? Keksitkö koordinaatteja missä nähtäis?
- katsellutsilläsilmällä
EhkäMinulle kirjoitti:
"Pakko" tätä kommentoida. Onkohan joku lähdössä lenkille kanssani, ja kukahan? Keksitkö koordinaatteja missä nähtäis?
Ehkä sinulle joo... :) En tiedä missä päin sinä käyt lenkillä. Joku pururata voisi näin myöhään olla melko rauhallinen ja vaihteleva.
- EhkäMinulle
katsellutsilläsilmällä kirjoitti:
Ehkä sinulle joo... :) En tiedä missä päin sinä käyt lenkillä. Joku pururata voisi näin myöhään olla melko rauhallinen ja vaihteleva.
Voin mennä minne vain lenkille, kunhan ei esim. Ouluun asti tarvitse lähteä. :) Pururata kuulostaa hyvältä, lähimmäiselle pääsee tietty nopeiten, osaatko määrittää tarkemmin?
- KoirallinenN
Minä voisin kyllä yhden vähän vanhemman miehen mukaani huolia.
- juoksemaankoo
EhkäMinulle kirjoitti:
Voin mennä minne vain lenkille, kunhan ei esim. Ouluun asti tarvitse lähteä. :) Pururata kuulostaa hyvältä, lähimmäiselle pääsee tietty nopeiten, osaatko määrittää tarkemmin?
Savon mailla?
- katsellutsilläsilmällä
KoirallinenN kirjoitti:
Minä voisin kyllä yhden vähän vanhemman miehen mukaani huolia.
Hän ei varmaankaan tiedä ikääni... emme ole sillä tavalla tuttuja.
- Doglover
Minä voisin ottaa sen koiran
- EhkäMinulle
En tiedä ikääsi, voisimme näin illasta mieluiten kävellä. (Mistä näitä vastauksia tulee..)
- KoirallinenN
En minäkään tiedä hänen. Mutta on kuitenkin vanhempi kuin minä.
- EhkäMinulle
Saat yrittää johdatella minua oikeaan suuntaan katsellutsilläsilmällä. Osaat varmaan paremmin kuin minä. (Ymmärrän, ettei kuitenkaan helppoa tässä.)
- katsellutsilläsilmällä
EhkäMinulle kirjoitti:
En tiedä ikääsi, voisimme näin illasta mieluiten kävellä. (Mistä näitä vastauksia tulee..)
Millä kirjaimella nimeni alkaisi, että olisin hän kenet mukaasi mielelläsi ottaisit?
- EhkäMinulle
Millä kirjaimella nimeni alkaisi, että olisin hän kenet mukaasi mielelläsi ottaisit?
Voinko minä sitä tässä nyt laittaa..?
- katsellutsilläsilmällä
EhkäMinulle kirjoitti:
Voinko minä sitä tässä nyt laittaa..?
Saat sinä sen laittaa, minähän itse sitä pyysin.
- Lenksualenksua
Kassit kaulaan!
- jsk.minäkin
Missäpäin maailmaa, sen kaverin pitäsi olla ?
- mitätarkoittaa
Jsk?
- joseiollunimesi
No tuo saattais mennä aika lähelle...
- väsyeijaksa
joseiollunimesi kirjoitti:
No tuo saattais mennä aika lähelle...
No mitä sitten?
- siisnukkumaan
väsyeijaksa kirjoitti:
No mitä sitten?
No ei kai mitään jos ei jaksa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080