http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/poytatietokoneet/HP110515NO/hp-110-515no-poytakone#tab-specs
Voiko tällä pelata cs gota mitenkään. En halua ehdotuksia muista koneista ellei koneen hinta ole 500€ luokkaa. En ole rakentamassa itse joten sitä turha ehdottaa.
Voiko tällä pelata cs go
6
101
Vastaukset
- fdsafdsa
500€ CS-koneista on niin monta ketjua, että on aivan turha aloittaa jälleen uutta. Lue mitä niissä edellisissä sanotaan.
- köyhäpelimies
Haluan vastauksen että voiko tuolla pelata cs Go. En muuta.
- fdsafdsa
Matalilla asetuksilla kyllä. "Köyhän pelaajan" ei kyllä pitäisi ikinä ostaa valmiskonetta, vielä vähemmän tuollaista lyhytikäistä markettikonetta, koska pitkällä aikavälillä ne käyvät kalliiksi.
- fdsafdsa
fdsafdsa kirjoitti:
Matalilla asetuksilla kyllä. "Köyhän pelaajan" ei kyllä pitäisi ikinä ostaa valmiskonetta, vielä vähemmän tuollaista lyhytikäistä markettikonetta, koska pitkällä aikavälillä ne käyvät kalliiksi.
selkeästi parempi paketti systemastoresta 511€
A10-6790K prosessorin ympärille kerätty...
- merkkinähuono
Tuo kone ei tule kestämään pitkään. Siispä ei kannattavaa
- morosulle
Toisin kuin Lenovon 500€ romupönttö. Sellainen kestää ikuisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245231Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303718No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv331593- 501588
- 411570
- 231491
- 291323
- 141322