Dingon keikkasetti toive TOP 20 + encoret.

uuttadingoa

Laitelkaas muutkin Dingon TOP 20 keikkasetti.

Intro. Paluu planeetalle.

1. Valkoiset tiikerit
2. Sinä ja minä
3. Liftari
4. Scorpioninainen
5. Mirah
6. Laivauutisia
7. Laulu tulevaisuudelle
8. Elämäni sankari
9. Naiselleni
10. Kiinanmeri
11. Apinatarhaan.
12. Grand hotel
13. Hölmöläisten laiva
14. Musta leski
15. Purppuraa
16. Kerjäläisten valtakunta
17. Kreivin sormus
18. Ruusuvettä
19. Huumeita japaniin
20. Valomerkki.

Encoret

1. Autiotalo.
2. Levoton tuhkimo
3. Ota paha pois.

Tässä ois oma setti jonka toivoisin kuulevani. Upeita biisejä ois Nipalla takataskussa vaikka 4 tunnin keikkaan! Aina mennään vaan samalla setillä ja monet helmet ovat vaipuneet syvyyksiin:(

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • föffö

      Erämaan enkelit

      Velhon Kosketus

      Hullut hevoset

      Ameriikassa

      Maaginen Päivä

      Lähden taas

      Aamutähti

      Bussipysäkki

      • Dfd78

        Nimeni on dingo
        laivauutisia
        pistooliasankari
        skorppioninainen
        mirah
        suru tahtoo sua
        Autiotalo
        mennään hiljaa markkinoille
        velhon kosketus
        musta leski
        levoton tuhkimo.

        biisejä kyllä löytyy. Mielestäni NN taitaa olla vähän aliarvostettu tuotantoon nähden. Kaikenmaailman Dannyt ja Wikit laulelevat muiden biisejä.


    • soittakaa

      On Nipalla kyllä varmaan yksi tämän maan kovin tuotanto siihen nähden että mies on tehnyt kaikki biisit suurimmaksi osaksi itse. Kyllä hattua pitää nostaa.
      Se että miksi keikoilla soitetaan vain aina ne samat biisit on ainakin minulle täysi mysteeri? Viimeksi kun kävin Dingon keikalla niin uusin biisi joka soitettiin oli perjantai. Kaikki 2000-luvun kipaleet oli poistettu setistä:(

      • BonVoyage

        Huippusuosion aikaiset biisit taitavat olla Nipalle niin rakkaita, ettei hän soita niitä pelkästään yleisön vuoksi. Ehkä nämä biisit vain ovat niitä, joita hän haluaa ja jaksaa esittää hyvällä tunnelatauksella vuodesta toiseen.


      • 34jdfd

        Samaa olen miettinyt. Toivosin myös Pyhää Klaania, mut ehkä levyä tehdessä bändi oli jo kaiken saavuttanut ja väsynyt. 2000 luvun kappaleitakin voisi soittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe