Dingon keikkasetti toive TOP 20 + encoret.

uuttadingoa

Laitelkaas muutkin Dingon TOP 20 keikkasetti.

Intro. Paluu planeetalle.

1. Valkoiset tiikerit
2. Sinä ja minä
3. Liftari
4. Scorpioninainen
5. Mirah
6. Laivauutisia
7. Laulu tulevaisuudelle
8. Elämäni sankari
9. Naiselleni
10. Kiinanmeri
11. Apinatarhaan.
12. Grand hotel
13. Hölmöläisten laiva
14. Musta leski
15. Purppuraa
16. Kerjäläisten valtakunta
17. Kreivin sormus
18. Ruusuvettä
19. Huumeita japaniin
20. Valomerkki.

Encoret

1. Autiotalo.
2. Levoton tuhkimo
3. Ota paha pois.

Tässä ois oma setti jonka toivoisin kuulevani. Upeita biisejä ois Nipalla takataskussa vaikka 4 tunnin keikkaan! Aina mennään vaan samalla setillä ja monet helmet ovat vaipuneet syvyyksiin:(

5

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • föffö

Erämaan enkelit

Velhon Kosketus

Hullut hevoset

Ameriikassa

Maaginen Päivä

Lähden taas

Aamutähti

Bussipysäkki

• Dfd78

Nimeni on dingo
        laivauutisia
        pistooliasankari
        skorppioninainen
        mirah
        suru tahtoo sua
        Autiotalo
        mennään hiljaa markkinoille
        velhon kosketus
        musta leski
        levoton tuhkimo.

biisejä kyllä löytyy. Mielestäni NN taitaa olla vähän aliarvostettu tuotantoon nähden. Kaikenmaailman Dannyt ja Wikit laulelevat muiden biisejä.

• soittakaa

On Nipalla kyllä varmaan yksi tämän maan kovin tuotanto siihen nähden että mies on tehnyt kaikki biisit suurimmaksi osaksi itse. Kyllä hattua pitää nostaa.
      Se että miksi keikoilla soitetaan vain aina ne samat biisit on ainakin minulle täysi mysteeri? Viimeksi kun kävin Dingon keikalla niin uusin biisi joka soitettiin oli perjantai. Kaikki 2000-luvun kipaleet oli poistettu setistä:(

• BonVoyage

Huippusuosion aikaiset biisit taitavat olla Nipalle niin rakkaita, ettei hän soita niitä pelkästään yleisön vuoksi. Ehkä nämä biisit vain ovat niitä, joita hän haluaa ja jaksaa esittää hyvällä tunnelatauksella vuodesta toiseen.

• 34jdfd

Samaa olen miettinyt. Toivosin myös Pyhää Klaania, mut ehkä levyä tehdessä bändi oli jo kaiken saavuttanut ja väsynyt. 2000 luvun kappaleitakin voisi soittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe