Mä olen kolmekymppinen mies Pirkanmaalta. Käyn paljon salilla, olen karvainen, roteva ja jonkin verran vatsakas. Olen ollut tähän asti yksin töiden ja opiskeluiden vuoksi. Muutenkin viihdyn omissa oloissani ja olen introvertti. Raha-asiat minulla on kunnossa.
Minulla olisi paljon rakkautta annettavana jos vain löytäisin tytön tai naisen joka sitä haluaisi ottaa vastaan. Minua kiinnostaa etenkin ujot, yksinäiset ja hiljaiset tytöt ja naiset. En aseta mitään ikä- enkä kokorajoituksia. Haluan, että olet oma itsesi ja kelpaat minulle sellaisena. Ei haittaa vaikka sinulla ei olisi yhtään kavereita tai kokemusta miehistä. Etsin samalla elämänkumppania ja sielunveljeä, jonka kanssa mahdollisesti olla yhdessä koko loppuelämä tai ainakin ystäviä jos ei muuta. :)
Kirjoita jos vähänkään kiinnostuit!
[email protected]
Karvaiselle miehelle seuraa
seuraaetsimässä
3
<50
Vastaukset
- Kilttis
Mun karvaista selkää vois tulla joku nainen sheivaamaan.
- paskaa_kaikki
Mihin se Raimon ja Pertin kirkkohäillä vihittyyn parisuhteeseen nuorena
adoptoitu palstan häirikköspämmäri miestissimies on ny joutunu, täällähän
olis sille selvästi tilausta näiden machohomojen toimesta, nyt nopeesti kirjoitteleen
viestiä sielunveljilleen. - entajunnut
SielunVELJEÄ etsit, mutta kuitenkin tytöistä ja naisista... Siis kumpaa sukupuolta nyt etsit, vai molempia???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786